Kuivaliha eli BEEFJERKY

JERKY!

• Äänestäjiä yhteensä
    36

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Hyi, en syö! Sitä paitsi järjettömän hintaista Suomessa tuo. En kyllä tykkää kuivatusta poronlihastakaan tms.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
En ole moisesta herkusta kuullutkaan joten en tiedä.

Enrique

Well-known member
Erinomaistahan se on. Kallista se kyllä on, kuten on mainittu.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tosi hyvää. Tallinnassa tullut usein mussutettua, kun siellä sentäs tolkullisissa hinnoissa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kuivaa poroa olen siivun vetänyt lapin ukon taskupussista. En muista oliko erityisen nannaa vai ei. Todennäköisesti perussetti, kun ei jäänyt sen kummemmin mieleen. Ja onhan tuosta 30 vuotta kulunutkin.

Toltahan se BJ suunnilleen näyttää :

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Todella herkullista on kuivaliha kyllä. Beef jerky on tosi hyvää, mutta ei vedä vertoja kunnon kuivatulle poronlihalle, ei. Siis sellaiselle, missä ei ole kalvoja, ei jänteitä, eikä rasvan hiventäkään. Siis filettä. Kallista on poro siinä muodossa, mutta olkoon.

asd

Well-known member
Onko kukaan tilannut tuota mistään netistä? Nyt alkoi tekemään sen verta mieli että vois tilata jostain isommankin satsin.

Knoukka

Well-known member
Onko kukaan tilannut tuota mistään netistä? Nyt alkoi tekemään sen verta mieli että vois tilata jostain isommankin satsin.
Eiköhän tuota paremmista kauppahalleista saa- ja maistiaisen ennen ostamista. Itse olen kuivalihaa syönyt paljonkin atimareissuilla pohjoisessa.

Joni

Well-known member
Jaa en tiedä oonko maistanu mutta kyllä LIHAN pitää aina olla maukkaan mehukasta! :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mut kantsii olla vähän isompi kauppa. Kaikista keskikokoisista sittareista ei noita löydy. Kolmeen eri merkkiin oon törmännyt, joista paras on toi jacklinks.
Kyllä tuota saa ihan meidän lähikaupastakin (normi K-market). Mutta tosiaan jos asd aikoo isomman satsin ostaa kerralla, niin jostain netistä tilaamalla saattais tulla edullisemmaksi. Enpä vaan osaa sanoa mistä.