Eiköhän tuota paremmista kauppahalleista saa- ja maistiaisen ennen ostamista. Itse olen kuivalihaa syönyt paljonkin atimareissuilla pohjoisessa.Onko kukaan tilannut tuota mistään netistä? Nyt alkoi tekemään sen verta mieli että vois tilata jostain isommankin satsin.
Citymarketeista kanssa löytää näjemmä.Eiköhän tuota paremmista kauppahalleista saa- ja maistiaisen ennen ostamista. Itse olen kuivalihaa syönyt paljonkin atimareissuilla pohjoisessa.
Mut kantsii olla vähän isompi kauppa. Kaikista keskikokoisista sittareista ei noita löydy. Kolmeen eri merkkiin oon törmännyt, joista paras on toi jacklinks.Citymarketeista kanssa löytää näjemmä.
Kyllä tuota saa ihan meidän lähikaupastakin (normi K-market). Mutta tosiaan jos asd aikoo isomman satsin ostaa kerralla, niin jostain netistä tilaamalla saattais tulla edullisemmaksi. Enpä vaan osaa sanoa mistä.Mut kantsii olla vähän isompi kauppa. Kaikista keskikokoisista sittareista ei noita löydy. Kolmeen eri merkkiin oon törmännyt, joista paras on toi jacklinks.
No mitäs asut siellä, muuta meille! :frank:Nii mutta miun lähikaupastapa ei saa. :frank:
Ei kannata toivoa mitä vaan, voi käydä toteen! :mad_old:No mitäs asut siellä, muuta meille! :frank: