Kuka kaipaa Räikköstä ja Hamiltonia?

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Niin kuin sitä ruukataan sanoa: "ken jättää ei ajalla syö".
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kyl mä ainakin kaipaan niitä miehiä jotka osaavat vetää sivuluisussa sen viimeisen rivatsa curvan ja suoran hirvittävällä nopeudella ja shikaanit älyttömässä sladissa eikä vain poseeraus formulamuijia! :thumbup:
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Olisi hienoa nähdä myös naisia ajamassa.

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ferrari 4ever sanoi:
Olisi hienoa nähdä myös naisia ajamassa.

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
Olkoon mikä tahansa mulatti, muulla ei väliä kunhan vauhtia löytyy.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ferrari 4ever sanoi:
Olisi hienoa nähdä myös naisia ajamassa.

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
Heh heh....
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Ferrari 4ever sanoi:
Olisi hienoa nähdä myös naisia ajamassa.

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
Tifosin fantasiat..:doubtful:
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Onks joku ihan tosissaan sitä mieltä, että toi on hyvännäkönen mimmi? Ehkä moottoriurheilijaks joo mutta itse jaksoin katsoa kolme kuvaa. Arvosana 6+.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Revolt sanoi:
Onks joku ihan tosissaan sitä mieltä, että toi on hyvännäkönen mimmi? Ehkä moottoriurheilijaks joo mutta itse jaksoin katsoa kolme kuvaa. Arvosana 6+.
Ihmisillä on erilainen maku.

Tai sitten sinulla on varaa olla todella nirso. :D
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Revolt sanoi:
Onks joku ihan tosissaan sitä mieltä, että toi on hyvännäkönen mimmi? Ehkä moottoriurheilijaks joo mutta itse jaksoin katsoa kolme kuvaa. Arvosana 6+.
Ihan kiva että otti haalarinsa pois ennen kuvauksia, mutta ei missään tapauksessa yllä kropaltansa valokuvamalliksi.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Mediaprofeetta sanoi:
rumako se sitten on?
No en nyt menisi ihan rumaksi sanomaan mutta en kyllä todellakaan myöskään kauniiksi, varsinkin kun otetaan huomioon kaikki se ammattilaisten suorittama meikkaus, valaistus, asettelu, photoshoppaus jne. mitä noidenkin kuvien eteen on tehty. Ja kroppa on ihan olematon.

Ennen kuin joku alkaa itkemään niin todettakoon, että otattamalla itsestään tuollaisia kuvia antaa kyllä ulkopuolisille oikeuden, ellei peräti velvollisuuden, arvostella näkemäänsä.

Arvosana 6+ edelleenkin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ferrari 4ever sanoi:
Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
En nyt tiedä. Musta naiset ovat seksikkäitä silloin kun tekevät jotain naisellista:ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Moottoriurheilussa arvostustani ei saa muuten kuin ajamalla. Olkoon sitten vaikka minkälainen vosu niin kuskina pitää maineteot tehdä radalla eikä kameran edessä.
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Saanko mä näin naisena tehdä pienen pientä kyselyä, että mikä ihme tossa kropassa oli vikana?
 
Ylös