Kuka kaipaa Räikköstä ja Hamiltonia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ratman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin kuin sitä ruukataan sanoa: "ken jättää ei ajalla syö".

Kyl mä ainakin kaipaan niitä miehiä jotka osaavat vetää sivuluisussa sen viimeisen rivatsa curvan ja suoran hirvittävällä nopeudella ja shikaanit älyttömässä sladissa eikä vain poseeraus formulamuijia! :thumbup:

Olisi hienoa nähdä myös naisia ajamassa.

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.

Ferrari 4ever sanoi:

Tummaverinen kaunotar Ferrarin ratissa, seksikkyyden ja tyylikkyyden huipentuma.
Olkoon mikä tahansa mulatti, muulla ei väliä kunhan vauhtia löytyy.

Ferrari 4ever sanoi:

Heh heh....

Ferrari 4ever sanoi:

Tifosin fantasiat..:doubtful:

Onks joku ihan tosissaan sitä mieltä, että toi on hyvännäkönen mimmi? Ehkä moottoriurheilijaks joo mutta itse jaksoin katsoa kolme kuvaa. Arvosana 6+.

Revolt sanoi:
Onks joku ihan tosissaan sitä mieltä, että toi on hyvännäkönen mimmi? Ehkä moottoriurheilijaks joo mutta itse jaksoin katsoa kolme kuvaa. Arvosana 6+.
Ihmisillä on erilainen maku.

Tai sitten sinulla on varaa olla todella nirso. :D

Revolt sanoi:

Ihan kiva että otti haalarinsa pois ennen kuvauksia, mutta ei missään tapauksessa yllä kropaltansa valokuvamalliksi.

Mediaprofeetta sanoi:
rumako se sitten on?

No en nyt menisi ihan rumaksi sanomaan mutta en kyllä todellakaan myöskään kauniiksi, varsinkin kun otetaan huomioon kaikki se ammattilaisten suorittama meikkaus, valaistus, asettelu, photoshoppaus jne. mitä noidenkin kuvien eteen on tehty. Ja kroppa on ihan olematon.

Ennen kuin joku alkaa itkemään niin todettakoon, että otattamalla itsestään tuollaisia kuvia antaa kyllä ulkopuolisille oikeuden, ellei peräti velvollisuuden, arvostella näkemäänsä.

Arvosana 6+ edelleenkin.

Ferrari 4ever sanoi:

En nyt tiedä. Musta naiset ovat seksikkäitä silloin kun tekevät jotain naisellista:ahem:

Moottoriurheilussa arvostustani ei saa muuten kuin ajamalla. Olkoon sitten vaikka minkälainen vosu niin kuskina pitää maineteot tehdä radalla eikä kameran edessä.

Saanko mä näin naisena tehdä pienen pientä kyselyä, että mikä ihme tossa kropassa oli vikana?