Sam
Muumipappa
Minä lupasin hänelle matkaan yhden holittoman BecksinSiis onko tuo nyt tulkittavissa niin, että Kouvotsvonilta on unohtunut olutta johonkin?![]()
Minä lupasin hänelle matkaan yhden holittoman BecksinSiis onko tuo nyt tulkittavissa niin, että Kouvotsvonilta on unohtunut olutta johonkin?![]()
Se oli alkoholitonta:thumbfh: Mutta sitä Samin mainostamaa Becksiä, mitä ei täältä löytynyt mistään lain'.Siis onko tuo nyt tulkittavissa niin, että Kouvotsvonilta on unohtunut olutta johonkin?![]()
Minä lupasin hänelle matkaan yhden holittoman Becksin![]()
No tuo alkoholitomuus on kyllä lieventävä asianhaara, muttaSe oli alkoholitonta:thumbfh: Mutta sitä Samin mainostamaa Becksiä, mitä ei täältä löytynyt mistään lain'.
HöhläItseasiassa minä muistin sen just ennen lähtöä, mutta aattelin olevan parempitapaista olla huomauttelematta moisesta:frank:
Perhana, enpä ole vilkaissut puhelinta aikoihin. :jaska: Pahoitteluni. Minut voi bannata nyt tästä hyvästäYritin päästä saamaan annoksen rauhoittavia tähän kamalaan agressiivisuuteen, mutta eihän Dr Sam vastannut puhelimeen.:nope:
Pidä tunkkis!Perhana, enpä ole vilkaissut puhelinta aikoihin. :jaska: Pahoitteluni. Minut voi bannata nyt tästä hyvästä![]()