formulastara
Well-known member
Joo tosta aidosta rataprofiilista kyllä näkee, että selvästi Stoween on ainakin nykäistävä jarrua. Kyllähän se menis ilman jarruakin "pehmeällä tyylillä- vauhti säilyttäen", mutta liikaa häviäisi kun pitäisi aiemmin nostaa kaasulta.McHaka sanoi:Tuolla on hyvä rataprofiili. En toki tiedä kuinka vanha, mutta näyttää se ainakin komealta.
Nuo jarrujutut voi jättää omaan arvoonsa, kun sitä ei taas tiedä, missä se virhe on tullut. Voi olla ihan kirjoitusvirhe tai sitten Kulta vaan oikeasti tietää jotain, jota me emme tiedä.
Itseasiassa tuo Stowe on selvästi mutka, joka erottelee huipputaiturit vaan taitureista -> suoran jälkeen täytyy jo aloittaa kääntyminen mutkaan nasta laudassa, pieni nosto koko ajan kääntäen, lähes heti nykäisy jarrulla- ja välitön hieman tiukempi ohjausliike oikealle. Sitten vaan vedetään tiukasti sillä maagisella tatsilla, eli kaasun- ja vastaohjauksen yhteiskäytöllä apexin läpi. Kun vasemman puolen apex alkaa häämöttämään, niin täysi kaasu päälle, ja oikaisu, jotta päästäisiin tuleva suoranpätkä maksimaalisella nopeudella.
Gp3:llakin aivan parhaita mutkia :thumbup: