Kumman williams valitsee?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Williams on kertonut ilmoittavansa toisen kuljettajansa ensi maanantaina. Uskotko valinnan osuvan Pizzoniaan vai Heidfeldiin?

Itse pistäisin rahani likoon Heidfeldin puolesta, jo senkin takia että Webber ja Pizzonia eivät tiettävästi ole aivan ylimmät ystävykset jaguar-aikojensa seurauksena. Muutenkin Heidfeld vaikuttaa minun mielestäni lupaavammalta kuljettajalta.

Mutta, jakakaa toki omat veikkauksenne. Maanantaina nähdään ketkä olivat oikeassa, vai löytyykö Frankilta jokeri hihasta. :)

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Heidfeldiä veikkaisin minäkin. Saksalainen kuski olisi varmasti BMW:n mieleen ja Heidfeldiä pidetään muutenkin lahjakkaana kuskina. Toisaalta myös Pizzoniaa arvostetaan Williamsilla, mutta juuri nuo erimielisyydet Webberin kanssa saattavat vaikuttaa päätökseen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jaa F1-forumilla on irc-kanavakin? pitääpä ruveta siellä idlaamaan :)

asiantuntija

ei ole
Näin unta että Williams-paikan saa Timo Glock. Saa nähä käykö toteen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tosin eipä Williamsilla ole ennenkään paljon panostettu siihen että kuljettajat pitävät toisistaan :)

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Heidfeld on onnistunut silloin tällöin heittämään nopeamman kierroksen kuin Pizzonia, muuten Antonio on ollut varmempi ja nopeampi. Heidfeld on tosin saksalainen, joten Williams voi ehkä kuitenkin päätyä häneen. Mitähän Nick mahtaa miettiä siitä, että Frank oli Kimiä yrittänyt saada tiimiin? Mahtaa ottaa Nickiä päähän se, että kaikki isot tiimit haluaisi mielummin Kimin kuin hänet. :D

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Pizzoniasta tulee hieman mieleen Hill! Nopea mutta jos paineita luodaan, niin kaveri on niin virheherkkä ettei tulosta tule!

Nykysääntöjen mukaan, esim. aika-ajoissa Pizzonia tuskin tulee koskaan menestymään! Näkihän sen jo viime kaudella, harjoituksissa kun sai ajaa useita kierroksia, niin ajatkin olis suht hyviä mut itse aika-ajoissa sitten suoritus olis huonompi kuin harjoituksissa!

Tosin eipä paljon parempi ole "Quick"-Nickkään, jonka lempinimi alkaa jo olla siinä määrin kulunut, ettei siitä edes irtoa huumoria! :thumbdown

Ehkä kuitenkin Nick pystyy hieman tasaisempiin suorituksiin ja voi jopa aika-ajoissa joskus pestä Webberin, joka ei myöskään ole mikään kaksinen kuljettaja!

Bemarin tuen ja testien perusteella veikkaan että valitsevat Heidfeldin, vaikka toisaalta ihan sama kumman valitsevat! Williams on siinä tilanteessa, ettei kyseisen tallin urakointi ykkösissä juuri ensikautena kiinnosta sen enempää kuin silloin kun kuskeina olivat Hazardi-Zanardi ja pikku-Schumi!

Valitettavan surkea tilanne siis Williamsilla ensi kautena! :nope: Olisvat ottaneet Fisicon, niin olisi edes hieman tulosta tullut!

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Toivottavasti Heidfeldin, kaverihan antoi hyviä näyttöjä jo 2001 ajamalla jopa podiumille ja ajamalla kaikin puolin vahvasti. Pari viime vuotta onkin sitten ollut hiljaisempaa lähinnä kilpailukyvyttömän auton johdosta. Muutenkin Nick sopisi talliin ihan hyvin, sillä Webberin kanssa ei ole tiettävästi ongelmia ja BMW saisi saksalaiskuskin taas.

Pizzoniasta on jäänyt mulle vähän epävarma kuva, liian usein kaverin kisat päättyivät virheisiin kaudella 2003 eikä nopeuskaan ollut aina toivotulla tasolla. Toisaalta sijaisuus Williamsilla meni paremmin, tekninen vika Spassa vei varman pistesijan. (kolmas? neljäs? viides? en muista :dunno: ) Ehkä olisi parasta pitää Pizza testaamassa autoa, se homma näyttää sujuvan hyvin. :p

Joni

Well-known member
Henri sanoi:
Ehkä olisi parasta pitää Pizza testaamassa autoa, se homma näyttää sujuvan hyvin. :p
- Jos päädyn testikuljettajaksi, ei se romahduta maailmaani. Heidfeld on roikkunut mukana seitsemän vuotta ja saattaa vasta nyt saada suuren tilaisuutensa. Olen nuorempi ja minulla on aikaa vielä odottaa vuoroani, Pizzonia totesi perjantaina.
:ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kuulostaa siltä että Pizzonia on jo luopunut toivosta tallipaikan suhteen..

Rintintin

Karanteenikapiainen
Satavarmasti Heidfeld!
[mutta ei olisi yllättävää, jos olen väärässä]

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
En ole asiaa yhtään seurannut, mutta veikkaan Heidfeldia, vaikka "Manauksen mies" onkin näistä kahdesta henkilökohtainen suosikkini.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Mikäli nopeus ja tulokset ratkaisevat valinta on Heidfeld.

Pizzonia sai tilaisuuden viime kaudella ja tulokset olivat lähes samaa tasoa kuin tuuraaja/edeltäjä M.Genellä.

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Siis kysymys oli että : Uskotko valinnan osuvan Pizzoniaan vai Heidfeldiin?

Uskon että Williams valitsee Heidfeldin - itse tosin valitsisin Pizzonian jos saisin valita - vaan kun en saa :D

skf

Well-known member
Sijainti
Oulu
Toivon että Heidfieldin. Pizzonia on mahdollisuutensa saanut ja nyt on Quick-Nickin aika yrittää tehdä tulosta huipputallissa.

Ainahan Antonion voi myöhemmin kaudella nostaa kisakuljettajaksi jos Nickin esitykset eivät vastaa odotuksia.

Toni_V

Well-known member
Ihmettelen suuresti miksi Williams edes harkitsee Pizzoniaa. Ei miestä ainakaan voi minään nopeana kuljettajana pitää kisanäyttöjen perusteella.

Webberin luokittelen hyväksi kuskiksi ja Nick ansaitsee mahdollisuuden näyttää kykynsä. Nickillä sattui äärimmäisen huono tuuri osua Kimin tiimikaveriksi ja Kimihän vei Nickille "tähdätyn" paikan McLarenilla...

Webber ja Heidfeld muodostaisivat hyvän kaksikon. Kummallakin on kokemusta, mutta myös varmasti intoa näyttää sitä vauhtia.