Jos tämä pitää paikkansa, niin pressitiedotteessa ollut Pizzonian kommentti ei kyllä ole hivenenkään järkevä. Oma huono suomennokseni, antakaa anteeksi:Trone sanoi:Edellisessä jutussa mainitaan myös:
"The decision means that Antonio Pizzonia will probably not stay with the team and will now either look for a job at Jordan or go to America and try to build himself a career over there. "
:eek!:
Tuo tuskin voi pitää paikkaansa? Kun vertaa Pizzamiehen aikaisempiin puheisiin?? Petrobrassin rahoilla kyllä taitaisi päästä heittämällä Jordanille, mutta miksi ihmeessä mies sinne menisi?
Sikäli kyllä ymmärtäisin halun kisaamaan, että Pizzonia on ollut testikuski jo varsin pitkään ja kilpailukokemus on ikä huomioonottaen täten varsin ohut."Olen kilpa-ajaja ja ajaisin tietenkin mielummin kilpaa kaikissa GP:issä. Mutta aiemmin olen myös oppinut, kuinka tärkeää testityä on tallin menestyksen kannalta. Tiedän myös, että virallisena varakuljettajana täytyy olla valmis ajamaan kilpailuissa milloin vain. Vaikka päätös ei ollutkaan se, mitä toivoin, olen tyytyväinen ollessani osa Williamsin F1-tallia vuonna 2005 ja tulen tekemään parhaani auttaakseni tallia menestymään tänä vuonna."
Olen aina ollut sitä mieltä ettei Webber ole kaksinen kuljettaja, siinä yksi todiste vielä sen puolesta!Lähde: TS
Moottoritoimittaja BMW taivutti Williamsin antamaan testitilaisuuden Heidfeldille, kun Pizzonian valinta marraskuussa oli jo käytännössä sinetöity.
Lyhyessä ajassa Williamsille on käynyt selväksi, että Webberin tekninen tietämys ja ylipäätään hänen kiinnostuksensa tekniikasta ei ole ollut odotetun hyvällä tasolla. Tämäkin auttoi testiajoista runsaasti kokemuksesta omaavan Heidfeldin valintaa.
Webber ja Pizzonia ajoivat yhdessä Jaguarilla eikä siitä kaudesta jäänyt kuin arpia miesten välille.
- Raskaansarjan ottelu tallipaikasta on ohitse ja olen onnellinen, kun Heidfeld on tallikaverini. Minulla ei ole palkintosijaa, kuten hänellä ja odotan meidän kirittävän toinen toistamme yhä ylemmäs, Webber arvioi.
Samoilla linjoilla ollaan. En jaksa uskoa että Webber olisi niskan päällä, korkeintaan aika-ajoissa voi päästä parempaan vauhtiin mutta kisoissa Nick vie ja Mark vikiseeMisa1 sanoi:Olen aina ollut sitä mieltä ettei Webber ole kaksinen kuljettaja, siinä yksi todiste vielä sen puolesta!
En pidä kumpaakaan kaksisena kuljettaja mutta toivon, että Nick tekee sen odotetun tempun, eli tiputtaa Webberin niistä pilvilinnoista mihin kaveri on mielestäni nostettu ilman mitää syytä!
pmv sanoi:En muista millon viimeksi Williamsilla olisi ollut kuljettajakaksikko, jonka näytöt olisivat f1:stä näin vähäiset.
Eipä tuo nyt paljon kerro kuljettajan tasosta! Webberin tallikaverit ovat olleet ala-arvoista tasoa verrattuna kärkikastin kuskeihin! Ja käsittääkseni Webberillä oli eräänlainen ykköskuskin asema Jaguarilla!Valde sanoi:Webber lienee vähintään samaa tasoa kuin viime kauden Williams kuskit. Itse pidän oikeastaan miestä parempana kuin Montya ja Ralfia. Joku kysyi, että onko Heidfeld kakkoskuski. Milloin Williamsilla viimeksi on ollut ykkös ja ja kakkoskuski?
Suomalaisilla foorumeilla ei oikein Webberiä arvosteta, vaikka kaveri on tehnyt kutakuinkin sen, mitä Jaguarilla voi tehdä; lyönyt tallikaverinsa 6-0 niin aika-ajoissa kuin kisoissa.