Pade_
Well-known member
Veikkaanpa että Kovalainen Renaultilla ensi kaudella. (Olisi kyllä hienoa nähdä Kimi, Heikki, ja Nico samaan aikaan podiumilla. Sitä en unohtaisi ikinä. On siihen varmaan ainakin 1/1000 tsäänssit.)
Noh, katotaan enskaudella, ku McLada on kilpailukiellossa. (Joka tosin on todella epätodennäköistä)Pade_ sanoi:Veikkaanpa että Kovalainen Renaultilla ensi kaudella. (Olisi kyllä hienoa nähdä Kimi, Heikki, ja Nico samaan aikaan podiumilla. Sitä en unohtaisi ikinä. On siihen varmaan ainakin 1/1000 tsäänssit.)
Järvilehtoa tarkoitat? :idea: :nope:RITA#28 sanoi:Mutta missä on JJ?
Dii kuhan se nyt tekee paluun vormuloihi nii se on ennen noita kumpaakaan pallilla!:ahem:Trullinkaasu sanoi:Järvilehtoa tarkoitat? :idea: :nope:
Tomacu sanoi:että Heikki siellä podiumilla nähtäisiin.
Tässä olin väärässä, mutta ei haittaa!WebSlave sanoi:Se on totta, että Williamsin kehitysrahat tuntuvat nykyään loppuvan ennen aikojaan, mutta olen vastarannan kiiski, ja veikkaan Nicoa ensin palkintopallille.
Tässä onneksi olin oikeassa!Jompi kumpi vierailee pallilla vielä tämän kauden aikana.
Peesi... Toivottavasti Nico on silloin kaukana pallisijastaTrone sanoi:Erittäin villi veikkaus, että Heikki. Ja vielä tänään Fujin kisassa. :thumbup:
Otit liikaa tähtäysennakkoa, muuten olisi osunut napakymppiin.Sue_me sanoi:Heikki Kovalainen
Spa-Francorchamps 2007, sadekelillä