öö ruz
Speed for ever
No, kylläpä väkirikkaammissakin valtioissa on F1-selostuksia haukuttu. James Allenia briteissä ja Speed Channelin selostajia jenkeissä.vmjs sanoi:Mikähän siinä muuten on, ettei Suomesta tahdo löytyä kunnollisia selostajia? Taitaa olla pari kolme hyvää tv-selostajaa koko maassa, kun otetaan kaikki lajit huomioon. Varsin surullista.
Peesaan.vmjs sanoi:Vaikea valinta kahden huonon välillä. Vastasin Saari, en tiedä miksi.
Mikähän siinä muuten on, ettei Suomesta tahdo löytyä kunnollisia selostajia? Taitaa olla pari kolme hyvää tv-selostajaa koko maassa, kun otetaan kaikki lajit huomioon. Varsin surullista.
Tai Kyllönen ja Mertaranta samaan koppiin? :eek!:panche sanoi:Peesaan.
Mertaranta selostamaan formuloita?
2panche sanoi:Peesaan.
Mertaranta selostamaan formuloita?
Me katsojathan niitä asiantuntijoita ollaan, Kyllönen on hyvä hehkuttamaan ja luomaan oikeaa Formula fiilistä.HÖYNÄ sanoi:Mies on 1970-luvun alusta lähtien seurannut formulaa innokkaasti, ja F1-selostukset aloittanut vuonna 1985 Monacon GP:ssä.
Juuri näin. Ja tänä aikana mies ei ole oppinut mitään. Kaveri joka ei erota F1-autoa Gp-2 kärrystä on tuskin asiantuntija. Älytöntä kohkaamista koko "selostusura". Keke joskus kykeni vähän pelastamaan mitä pelastettavissa oli. Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan!:thumbfh:
Mertarannasta puheen ollen, jos mennään Jatkoajan keskustelupalstalle niin siellä paikalliset kiekkogurut haukkuvat Mertarannan asiantuntemusta ja selostustyyliä jokaikinen kerta kun televisiosta tulee Leijonien otteluita. Niin se vain taitaa olla, että vaikka selostaja olisi kuinka suuressa kansansuosiossa, aina löytyy joku katsojaryhmä joka ei ole tyytyväinen. Kyllösen Matti on vähän samanlainen tapaus, tosin Kyltsi taitaa olla vielä paljon Mertarantaakin herkempi ärsyttämään ihmisiä, koska hän sekoilee niin paljon.öö ruz sanoi:Mertaranta olisi F1- selostajana ihan yhtä "hyvä" kuin on se on siinässäkin. Suutari pysyköön lestissään.
Selostajan tehtävä mulle on vaan luoda sitä fiilistä. En tiedä oisko edes semmosta asiantuntijaa jota täysin hyväksyisin. Siksi näen selostajan tärkeimpänä tehtävänä viihdyttää. Saari enemmänkin pistää *ituttaa mitä viihdyttämään.Bowser sanoi:Mertarannasta puheen ollen, jos mennään Jatkoajan keskustelupalstalle niin siellä paikalliset kiekkogurut haukkuvat Mertarannan asiantuntemusta ja selostustyyliä jokaikinen kerta kun televisiosta tulee Leijonien otteluita. Niin se vain taitaa olla, että vaikka selostaja olisi kuinka suuressa kansansuosiossa, aina löytyy joku katsojaryhmä joka ei ole tyytyväinen. Kyllösen Matti on vähän samanlainen tapaus, tosin Kyltsi taitaa olla vielä paljon Mertarantaakin herkempi ärsyttämään ihmisiä, koska hän sekoilee niin paljon.
Sehän tämän selostajakeskustelun polttoaine onkin, että kaikki eivät näe asiaa samalla tavalla. Minä en halua hehkuttajaa tai viihdyttäjää, vaan selostajan, joka kertoo minulle asioita, joita en itse näe tv-ruudusta tai live timingista. F1-selostajan en missään nimessä halua olevan puolueellinen, vaikka hän kertoisikin suomalaiskuskien tilanteista enemmän kuin muiden.L4z! sanoi:Selostajan tehtävä mulle on vaan luoda sitä fiilistä. En tiedä oisko edes semmosta asiantuntijaa jota täysin hyväksyisin. Siksi näen selostajan tärkeimpänä tehtävänä viihdyttää. Saari enemmänkin pistää *ituttaa mitä viihdyttämään.
Puit sanoiksi minunkin mielipiteeni.:thumbup:WebSlave sanoi:Sehän tämän selostajakeskustelun polttoaine onkin, että kaikki eivät näe asiaa samalla tavalla. Minä en halua hehkuttajaa tai viihdyttäjää, vaan selostajan, joka kertoo minulle asioita, joita en itse näe tv-ruudusta tai live timingista. F1-selostajan en missään nimessä halua olevan puolueellinen, vaikka hän kertoisikin suomalaiskuskien tilanteista enemmän kuin muiden.
Kumpikaan, siis Kyllönen tai Saari ei viihdytä minua. Molempien yritykset huumorin saralla ovat sen verran ontuvia, että ei siitä viihdettä saa. Saati tahattomista mokista. Saari ärsyttää vähemmän, mokailee vähemmän, yrittää viihdyttää vähemmän, yrittää hehkuttaa vähemmän ja on vähemmän puolueellinen. Siksipä äänestin häntä.