Kumpi suorien F1-kisojen selostajaksi sopii parhaiten?

Matti Kyllönen vai Oskari Saari?

• Matti Kyllönen

Äänet: 79 63,2%
  • Oskari Saari

Äänet: 31 24,8%
  • Jaska

Äänet: 15 12,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    125

vmjs

Well-known member
Vaikea valinta kahden huonon välillä. Vastasin Saari, en tiedä miksi.

Mikähän siinä muuten on, ettei Suomesta tahdo löytyä kunnollisia selostajia? Taitaa olla pari kolme hyvää tv-selostajaa koko maassa, kun otetaan kaikki lajit huomioon. Varsin surullista.

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Melko selkeä ero Matin hyväksi, forumisteilla on siis oikea asenne selostajakamppailuun :thumbup:

WebSlave

Trackman
vmjs sanoi:
Mikähän siinä muuten on, ettei Suomesta tahdo löytyä kunnollisia selostajia? Taitaa olla pari kolme hyvää tv-selostajaa koko maassa, kun otetaan kaikki lajit huomioon. Varsin surullista.
No, kylläpä väkirikkaammissakin valtioissa on F1-selostuksia haukuttu. James Allenia briteissä ja Speed Channelin selostajia jenkeissä.

panche

nollajaakko
vmjs sanoi:
Vaikea valinta kahden huonon välillä. Vastasin Saari, en tiedä miksi.

Peesaan.

Mertaranta selostamaan formuloita?:D

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Pöh, luulin että täällä pohdittaisiin suorilla ajamisen vaikeutta, kun otsikosta näkyi vaan osa.

Pekkaa

Member
panche sanoi:
Peesaan.

Tai Kyllönen ja Mertaranta samaan koppiin? :eek!:

Kyllönen ehdottomasti selostamaan kisat suorina, kun ovat jo Rosbergin saaneet takaisin kommentoimaan. :)

öö ruz

Speed for ever
panche sanoi:
Peesaan.

2
Mertaranta olisi F1- selostajana ihan yhtä "hyvä" kuin on se on siinässäkin. Suutari pysyköön lestissään.

poko

Well-known member
Kyllönen murskaavan ylivoimainen :thumbup:

L4z!

Well-known member
Onko Saari käyny äänestämässä itseään, vai mistä noinkin monta ääntä.

Mielummin Ensio Itkonen ja Karpon Hannu kuin Oskari Saari.

L4z!

Well-known member
HÖYNÄ sanoi:
Mies on 1970-luvun alusta lähtien seurannut formulaa innokkaasti, ja F1-selostukset aloittanut vuonna 1985 Monacon GP:ssä.

Juuri näin. Ja tänä aikana mies ei ole oppinut mitään. Kaveri joka ei erota F1-autoa Gp-2 kärrystä on tuskin asiantuntija. Älytöntä kohkaamista koko "selostusura". Keke joskus kykeni vähän pelastamaan mitä pelastettavissa oli. Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan!:thumbfh:
Me katsojathan niitä asiantuntijoita ollaan, Kyllönen on hyvä hehkuttamaan ja luomaan oikeaa Formula fiilistä.

Bowser

Well-known member
öö ruz sanoi:
Mertaranta olisi F1- selostajana ihan yhtä "hyvä" kuin on se on siinässäkin. Suutari pysyköön lestissään.
Mertarannasta puheen ollen, jos mennään Jatkoajan keskustelupalstalle niin siellä paikalliset kiekkogurut haukkuvat Mertarannan asiantuntemusta ja selostustyyliä jokaikinen kerta kun televisiosta tulee Leijonien otteluita. Niin se vain taitaa olla, että vaikka selostaja olisi kuinka suuressa kansansuosiossa, aina löytyy joku katsojaryhmä joka ei ole tyytyväinen. Kyllösen Matti on vähän samanlainen tapaus, tosin Kyltsi taitaa olla vielä paljon Mertarantaakin herkempi ärsyttämään ihmisiä, koska hän sekoilee niin paljon.

Viimeksi muokattu:

L4z!

Well-known member
Bowser sanoi:
Mertarannasta puheen ollen, jos mennään Jatkoajan keskustelupalstalle niin siellä paikalliset kiekkogurut haukkuvat Mertarannan asiantuntemusta ja selostustyyliä jokaikinen kerta kun televisiosta tulee Leijonien otteluita. Niin se vain taitaa olla, että vaikka selostaja olisi kuinka suuressa kansansuosiossa, aina löytyy joku katsojaryhmä joka ei ole tyytyväinen. Kyllösen Matti on vähän samanlainen tapaus, tosin Kyltsi taitaa olla vielä paljon Mertarantaakin herkempi ärsyttämään ihmisiä, koska hän sekoilee niin paljon.
Selostajan tehtävä mulle on vaan luoda sitä fiilistä. En tiedä oisko edes semmosta asiantuntijaa jota täysin hyväksyisin. Siksi näen selostajan tärkeimpänä tehtävänä viihdyttää. Saari enemmänkin pistää *ituttaa mitä viihdyttämään.

L4z!

Well-known member
Toivottavasti ikinä ei Mertarantaa formuloihin, vaikka tuntuukin,että mikä tahansa Saari:a ois parempi.

WebSlave

Trackman
L4z! sanoi:
Selostajan tehtävä mulle on vaan luoda sitä fiilistä. En tiedä oisko edes semmosta asiantuntijaa jota täysin hyväksyisin. Siksi näen selostajan tärkeimpänä tehtävänä viihdyttää. Saari enemmänkin pistää *ituttaa mitä viihdyttämään.
Sehän tämän selostajakeskustelun polttoaine onkin, että kaikki eivät näe asiaa samalla tavalla. Minä en halua hehkuttajaa tai viihdyttäjää, vaan selostajan, joka kertoo minulle asioita, joita en itse näe tv-ruudusta tai live timingista. F1-selostajan en missään nimessä halua olevan puolueellinen, vaikka hän kertoisikin suomalaiskuskien tilanteista enemmän kuin muiden.

Kumpikaan, siis Kyllönen tai Saari ei viihdytä minua. Molempien yritykset huumorin saralla ovat sen verran ontuvia, että ei siitä viihdettä saa. Saati tahattomista mokista. Saari ärsyttää vähemmän, mokailee vähemmän, yrittää viihdyttää vähemmän, yrittää hehkuttaa vähemmän ja on vähemmän puolueellinen. Siksipä äänestin häntä.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
WebSlave sanoi:
Sehän tämän selostajakeskustelun polttoaine onkin, että kaikki eivät näe asiaa samalla tavalla. Minä en halua hehkuttajaa tai viihdyttäjää, vaan selostajan, joka kertoo minulle asioita, joita en itse näe tv-ruudusta tai live timingista. F1-selostajan en missään nimessä halua olevan puolueellinen, vaikka hän kertoisikin suomalaiskuskien tilanteista enemmän kuin muiden.

Kumpikaan, siis Kyllönen tai Saari ei viihdytä minua. Molempien yritykset huumorin saralla ovat sen verran ontuvia, että ei siitä viihdettä saa. Saati tahattomista mokista. Saari ärsyttää vähemmän, mokailee vähemmän, yrittää viihdyttää vähemmän, yrittää hehkuttaa vähemmän ja on vähemmän puolueellinen. Siksipä äänestin häntä.
Puit sanoiksi minunkin mielipiteeni.:thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Mua Saari ärsyttää vähemmän, joten kun kahdesta pahasta on valittava pienenmpi paha, niin se on Oskari sitten.:ahem:

R.Rosset

Well-known member
KYLLÖNEN!!!!!!!!

Ootteko muuten nähny sitä mainosta missä Räikkönen sumin autolla voittaa muka jonkun kisan ja Saari säälittävästi yrittää hehkuttaa taustalla?:jaska:

Saari ei itse edes välitä formuloista ja sen kyllä kuulee. Kyllönen sen sijaan rakastaa formuloita!

Viimeksi muokattu: