FW08
Registered User of Talent
Nimenomaan. Mutta nuo kaikki huomioiden, jolloin yhtälöön voi soveltaa omalle kohdalle asianmukaista aika/kilometriarviota.Kyllähän tossa pitäisi myös huomioida myös jonkinlainen aikaväli ja kilometrimäärä.
Nimenomaan. Mutta nuo kaikki huomioiden, jolloin yhtälöön voi soveltaa omalle kohdalle asianmukaista aika/kilometriarviota.Kyllähän tossa pitäisi myös huomioida myös jonkinlainen aikaväli ja kilometrimäärä.
Myös piparin saannin vaikutus kannattaa laskea. Sekä se, että onko se SäPiä vai MEPiä sillä autolla.Yhtälö on virheellinen:
(Hankintahinta + huoltokustannukset + käyttömaksut + kulutukseen liittyvät kulut - jälleenmyyntihinta = todelliset käyttökustannukset) * sen tuomat pitkät ja ihailevat katseet / sen tuomat pitkät säälivät katseet
... näin saadaan auton statusarvo mukaan yhtälöön!
Rikkaat ovat pienimunaisia? Selittäisi kyllä kyseiseen ihmisryhmään pesiytyneen katkeruuden.Mutta arvio omistajan lompakon paksuudesta taas korreloi hyvin tämän kanssa.
Varmaan pitäis tuo todennäköisyys laskea ensin.Pitäisikö sille laskea joku arvo, että uudella autolla suorittaa todennäköisemmin jokaisen aikomansa matkan? Corsican korjauksesta tuli vaan mieleen.
Se riippuu siitä vanhasta autosta.Varmaan pitäis tuo todennäköisyys laskea ensin.
Lisäksi voitaneen laskea halvemmalle autolle isäkulua siitäkin että melkein pitää olla OK-talo jonka pihassa voi ne varaosa-kaaratkin pitääPitäisikö sille laskea joku arvo, että uudella autolla suorittaa todennäköisemmin jokaisen aikomansa matkan? Corsican korjauksesta tuli vaan mieleen.
Edellisestä remontista olis Motonetistä olisi saanut osat puolet halvemmalla. Kuka sit jaksaa lähteä ajamaan osien perässä ja tuleeko edes sopivat/riittävät osat.Vanhanaikaista. Nykyään varaosa-autot säilytetään Motonetissä.
Tai rättisitikalla, ainakin jos ei autoa ajettavaksi osta.Uusi BMW 800 Mach, Mercedes 900 Richer tai Audi RS Fastest Q tulee selvästi halvemmaksi kuin vuosimallin 2001 Renault Laguna.