elle
-------
Jos Schumi nyt lopettaisi niin persoonallisten, sanavalmiiden ja karismaa omaavien kuljettajien jälkeensä jättämä tyhjiö tulisi entistä valtaisammaksi. Sääli. Ja vaikka nämä ”uuden polven kuskit” olisivat kuinka kylmähermoisia ja asialleen omistautuvia lahjakkaita kisailijoita, niin jotain heistä uupuu vielä -> viimeistä palkintotrioa katsellessa tuli vain sellainen tunne. Ehkä se johtuu siitä, että mulle on viestittynyt heistä varsin välinpitämätön kuva, josta se sellainen räjähtävä tunnelataus puuttuu -> vrt. Alesi.
Mä en nyt suoraan menisi haukkumaan näitä uuden polven kuljettajia tyhjäpäisiksi pöntöiksi, mutta kieltämättä ajatus ei ole ollut kaukana kun on näiden jermujen haastatteluja lukenut/kuullut.
Mä ymmärrän, ettei suurista ja ajankohtaisista asioista heiltä mielipiteitä tarvitsisi edes kysellä, mutta kun kysytään kuitenkin (harmittaa vain heidän puolestaan kaikki veltot ”emmätiiä” ja ”eikiinnosta” vastaukset).
Ehkä heillekin tulisi vain antaa aikaa kasvaa ”suuriksi”.
Mä en nyt suoraan menisi haukkumaan näitä uuden polven kuljettajia tyhjäpäisiksi pöntöiksi, mutta kieltämättä ajatus ei ole ollut kaukana kun on näiden jermujen haastatteluja lukenut/kuullut.
Mä ymmärrän, ettei suurista ja ajankohtaisista asioista heiltä mielipiteitä tarvitsisi edes kysellä, mutta kun kysytään kuitenkin (harmittaa vain heidän puolestaan kaikki veltot ”emmätiiä” ja ”eikiinnosta” vastaukset).
Ehkä heillekin tulisi vain antaa aikaa kasvaa ”suuriksi”.