Villi veikkaus että sopimuksen pituus voisi olla yksi mistä lähinnä vielä Mercedes ja Hämis neuvottelevat.Jotenkin kovin hankala uskoa että nuo hommat rahasta on kiinni. Veikkaisin ennemmin että siellä niitä muita yksityiskohtia hierotaan.
Juu, onhan sekin mahdollista että Hamilton voi haluta ajaa vielä Ferrarin F1 tallissa ennen uransa päätöstä.Mutta maksaisiko mikään talli Mercedesin huonoa tarjousta paremmin? Monivuotisen sopparin voisi tosin saada.
Eipä tuossa jutussa ollut käytännössä mitään mitä ei olisi kerrottu (spekuloitu) jo aiemmin, lähinnä vanhojen huhujen ja kommenttien kooste.Mercedes harkitsee Russelin dealia Hamiltonin asenneongelman vuoksi
www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1379071/Lewis-Hamilton-Mercedes-George-Russell-F1-news
Yleensä se on köydenvetoa, eli toinen osapuoli haluaa ehkä pidentää sopimusaikaa ja toinen osapuoli saattaa vaatia siitä vastineeksi jotain muuta. Sitten kiistellään siitä, kuinka ehdot tasataan sellaisiksi, että ne kelpaavat kummallekin.Villi veikkaus että sopimuksen pituus voisi olla yksi mistä lähinnä vielä Mercedes ja Hämis neuvottelevat.
Muistaakseni joo eli ennen palkkakattoa tehdyllä sopimuksella ei ole vaikutusta palkkakattoon.Pystyykö ennen palkkakattoa sovittu sopimus voimassa, jos on yli palkkarajan?
Eli tässä on kyse siis 40-80 miljuunan vaikutuksesta. Jos polvistuja hamuaa sitä 50 miltzii kaudesta ja 4 kautta, niin onhan se Daimlerille halvempaa maksaa sitä kattopalkkaa kausilla 2022 --> eteenpäin.Muistaakseni joo eli ennen palkkakattoa tehdyllä sopimuksella ei ole vaikutusta palkkakattoon.
Niin jos Mersu maksaisi, mutta tuntuu, etteivät halua moista summaa maksaa. Että sikäli se 'helppous' ei olekaan niin helppo.Kuskien palkkakatto on vasta spekulointiasteella. Hamiltonille 200M neljä vuotta. Helppo laittaa tämä ja ensi kausi 90M ja loput jaettuna mahdolliselle palkkakattoajalle. Muussa urheilussa tuttu etupainotteinen sopimus.
taas muistin mukaan mennään se kuskien palkkakatto olisi noin 50milj€ tähän sisältyisi kaikki kuskit, tallipäällikkö ja pari muuta kärki insinööriä, kun taas rivimekaanikkojen yms palkat lasketaan siihen 150milj€ kulukattoon. tää 50milj€ katto tulisi tulisi vaikka jo kaudelle 2022 ja Hamilton tekisi nytten 4-vuotisen sopimuksen, jonka kausi arvo oli se vaikka se 50milj€ tällöin Mersu voisi periaatteessa houkutella Verstappenin 48milj€ kausi palkalla kolmeksi kaudeksi ja tällöin 2miljoonaa jäisi noihin muihin palkkoihin mitkä tähän kattoon sisältyy.Eli tässä on kyse siis 40-80 miljuunan vaikutuksesta. Jos polvistuja hamuaa sitä 50 miltzii kaudesta ja 4 kautta, niin onhan se Daimlerille halvempaa maksaa sitä kattopalkkaa kausilla 2022 --> eteenpäin.
Kenenkä väreissä ajaisi kun kaikki paikat on jo miehitetty?Olishan se metkaa, jos Mese heittäs Hamin kylmästi pihalle... Luultavasti maksaisivat jotain, että ei myöskään ajaisi muiden väreissä.
https://formula1news.co.uk/real-chance-of-george-russell-replacing-lewis-hamilton-at-mercedes-in-2021/