Kuskispekulaatiot 2021

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Miettikää jos Mersu olisi valinnut Oconin Bottaksen penkille täksi kaudeksi
Luultavasti molemmat mestaruudet tulisivat silti talliin. Vaikea sanoa mikä Oconin suoritustaso tällä kaudella on/olisi, mutta Force Indialla nähdyn perusteella tuntuisi ihan asiallisesta ratinkääntäjältä. Veikkaan, että aika ajoissa jää hieman jälkeen Ricciardosta.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Joku sanoi jossain että alkaa olla Alonsolla viime hetket vielä rahastaa "F1-miljoonat", varsinkin kun huhutaan 20M vuosipalkasta.
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Mielenkiintoista nähdä, mikä on Alonson kisavauhti parin välivuoden jälkeen. Kepittääkö heti ensimmäisessä kisassaan tallikaverinsa Ricciardon?
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Joo, ei Alonso Ricciradon tallikaverina tule ajamaan. Ocon tai mahdollisesti joku ihan muu .
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2208
Oconin pitäisi flopata tosi pahasti jos sopimus ostetaan ulos. Vaikka Hamilton ajaisi Renaultia, ei se tuosta nouse tämä kauden aikana tasaiseen podiumtaistoon.
 

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Oconin pitäisi flopata tosi pahasti jos sopimus ostetaan ulos. Vaikka Hamilton ajaisi Renaultia, ei se tuosta nouse tämä kauden aikana tasaiseen podiumtaistoon.
Niin tai jos eivät esimerkiksi Vetteliä saa mahdollisesti toiseen autoonsa. Uskon kyllä että pitävät Oconin jos ei floppaa pahasti.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Riippuu ihan siitä, miten epätoivoisesti Vettel haluaa ykkösissä roikkua mukana, jos kärkitalleista ei paikkaa löydy.. Renault ottaisi kyllä varmaan mielellään Oconin tilalle.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
N.Rosberg sanoi osuvasti että Vettelin mestaruudet on jo unohdettu, ja hän joutuu näyttämään ansaitsevansa paikkansa ykkösissä.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Riippuu ihan siitä, miten epätoivoisesti Vettel haluaa ykkösissä roikkua mukana, jos kärkitalleista ei paikkaa löydy.. Renault ottaisi kyllä varmaan mielellään Oconin tilalle.
Tietenkään niin epätoivoinen hän ei ole, että maksaisi Renault'lle esim. 10 miljoonaa omasta pussistaan jotta potkisivat Oconin pois. Ocon on myös semisti Renault'n junnu, joten se näyttäisi todella pahalta, enkä siksi ihan tiedä että suostuisiko Renault edes moiseen.

Jos jotain yllättävää ei satu loppukaudesta, niin Vettelillä ei ole enää paikkaa missään tallissa ensi kaudeksi. Ihan sinne gridin perälle Williamsille tai Alfalle hän ei varmasti välitä lähteä. Minun on aika vaikea nähdä sitäkään, että hänen markkina-arvonsa enää kasvaisi välivuoden aikana, jotta kukaan haluaisi hänet palkata.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Riippuu ihan siitä, miten epätoivoisesti Vettel haluaa ykkösissä roikkua mukana, jos kärkitalleista ei paikkaa löydy.. Renault ottaisi kyllä varmaan mielellään Oconin tilalle.
Oconin sopimus voi olla kohtuu halpa ostaa uloskin, mutta mahdollistaako Alonson sopimus Vettelin palkkausta? Sopimuksissa on myös suorituskykyyn perustuvia pykäliä, joten voihan Oconin sopimuksen purkaminen olla ilmaistakin. Aika näyttää.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Nyhän paljon huhuillaan että Vettel menisi Red bullille. Hurjimmat maalailevat myös että jo kesken kauden alkaisi äijät siirtyilemään.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
En minä vaan näe mitään huhuja. Palstan feikkiuutispojat aina tulevat sanomaan että on vaikka millaisia huhuja liikkeellä mutta yhden ainutta linkkiä ei koskaan ole jakaa. Sen voin kyllä uskoa, että Vettel heivattaisiin Ferrarilta pihalle ennen tämän kauden loppua, mutta ei hän tule mistään uutta ajopaikkaa löytämään.

Horner sanoi jo hyvän aikaa sitten ettei Red Bull halua palkata kahta "alfaa" talliin. Verstappen tunnetusti teki kevättalvella pitkän jatkosopparin, joten se tuskin on purkautumassa ihan vähään aikaan.

Albon itse asiassa ajoi Itävallan GP:ssä erittäin vakuuttavasti – nimenomaan itse kisassa. Aika-ajoissa hän oli edelleen pahasti Verstappenia jäljessä mutta kisassa ajoi samaa vauhtia hänen kanssaan. Ja sitten kun Verstappen poistui siitä edeltä, niin Albonilla riittii edelleen vauhtia Mersujen haastamiseen. Ennen osakilpailua olin sitä mieltä, että Albon on heikko kuljettaja, mutta sunnuntain suorituksellaan hän vakuutti minut ainakin toistaiseksi.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Joku saksalainen "luotettava" reportteri kuulemma sanonut että To hänellä suurempia uutisia kuin mitä Alonso Renaultille on.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Albon itse asiassa ajoi Itävallan GP:ssä erittäin vakuuttavasti – nimenomaan itse kisassa. Aika-ajoissa hän oli edelleen pahasti Verstappenia jäljessä mutta kisassa ajoi samaa vauhtia hänen kanssaan. Ja sitten kun Verstappen poistui siitä edeltä, niin Albonilla riittii edelleen vauhtia Mersujen haastamiseen. Ennen osakilpailua olin sitä mieltä, että Albon on heikko kuljettaja, mutta sunnuntain suorituksellaan hän vakuutti minut ainakin toistaiseksi.
Ei kyllä ajanut samaa vauhtia, vaan Albonhan jäi Verstappenille kisan alkupuolella ennen ensimmäisiä varikkopysähdyksiä sekuntitolkulla, vaikka taisi startata pehmeämmällä seoksella kisaan. Ja vauhtia Mersujen haastamiseen kisan lopulla oli lähinnä rengasedun ja Mersujen ongelmien takia.
 
Ylös