Niinpä. Jos Leclerc ei pärjää Hamille, parempi katsoa muita hommia.Tää on taas ihan katsojasta kiinni näkeekö tuon Russellin hyvyytenä vai Hamiltonin huonoutena. Pelkkää spekulointia. Ensi kaudella toki jotain osviittaa saa, kun näkee miten Ham pärjää Leclerciä vastaan.
Jos Max tulee talliin, niin Russell joutuu etsimään siinä kohtaa uuden paikan. Antonelli on jo nyt ohittanut kaikki vapaalla olevat kuskit, niin datan on oltava huimaa ja odotusarvot ovat sen mukaiset. Tätä ei varmastikaan päästetä pois, ellei kyykkää pahasti. Ensi vuonna päättyy Russellin sopimus myös sopivasti.Antonellin varapaikka olisi ollut Williamsilla ja sen myötä on nyt selvää, ettei Mercedes neuvottele enää kenenkään muun kanssa. Red Bullilla ei ole varasuunnitelmaa Verstappenin lähdön varalle eikä Mercedesillä realistista paikkaa Antonellille.
Aina voi tietysti spekuloida Toto Wolffin verikostolla Red Bullille. Salaisen suunnitelman mukaan Red Bull on tarkoituskin jättää tyhjän päälle kaappaamalla Verstappen ja laittamalla Antonelli yllättäen Alpinelle heidän moottorisopimuksensa kylkiäisenä.
Ei Ham edelleenkään saa renkaita oikeaan ikkunaan yhdelle kierrokselle, mutta kisassa alkaa jo toimimaan paremmin.Mersu kun palasi voittajaksi, heräsi Hamiltonkin. Kun katsoo kuskikaksikkoa sen jälkeen, kuka olisi uskonut Hamiltonin hävinneen aika-ajoissa alkukaudella. Nyt auto sopii taas Lewiksen räpylään ja tulos on hyvää.
Verstappenin ja Russellin vaihtokauppa päittänsä olisi no brainer jos Verstappen tulisi Mersulle '26.Jos Max tulee talliin, niin Russell joutuu etsimään siinä kohtaa uuden paikan. Antonelli on jo nyt ohittanut kaikki vapaalla olevat kuskit, niin datan on oltava huimaa ja odotusarvot ovat sen mukaiset. Tätä ei varmastikaan päästetä pois, ellei kyykkää pahasti. Ensi vuonna päättyy Russellin sopimus myös sopivasti.
But the 81-year-old Austrian also admits to Viaplay: "Sergio has a difficult life.
He is Max (Verstappen)'s teammate, and has managed to stay upright for a few years now. We wanted stability and they work well together, said Marko. And I have already said that the Verstappens are not easy.
By 'Verstappens', Marko is also referring to Max's mercurial father Jos, who plays a significant role in the triple world champion's management - and has been at odds with team boss Christian Horner throughout 2024 so far.
They (Max and Jos) wouldn't have agreed with every teammate, Marko explained.
Viimeiset viisi aika-ajoa 3-2 Hamiltonille.Ei Ham edelleenkään saa renkaita oikeaan ikkunaan yhdelle kierrokselle, mutta kisassa alkaa jo toimimaan paremmin.
Vaikea nähdä, että Hamilton miettii jotain PR-lähetti-juttua Ferrarille kun ei ole ajanut metriäkään eikä tiedä ajaako voitoista vai sijasta 10.Tiedotteissaan tallit ovat käyttäneet ilmaisua "monivuotinen", mikä on oikeasti kiertoilmaisu kolmivuotiselle sopimukselle. Sainzin soppari on 2+1, kun taas Hamilton ajaa kolmivuotisella sopimuksella.
Hamiltonin kohdalla pohtinut, onko kyse kolmen vuoden kuskisopimuksesta vai ajaako kauden tai kaksi ja toimiin viimeisen pr-lähettiläänä.
Enpä näkisi kuuluisasta moottoripyöräilijäisästä olevan kauheasti hyötyä markkinointimielessä. Korkeintaan jos nimi olisi Marquez tai Rossi.Saako paikan ajotaitojensa vai kuuluisan isänsä vuoksi? Pojalla on sama kypärävärityskin.
Doohan on ollut kolmesti toinen alemmissa luokissa (2x Aasian F3-sarjassa ja F3-sarjassa 2021) Viime vuonna oli F2-luokan kolmas ja saavutti kolme pitkän kisan voittoa. Haetaan tasaista kuskia ja tiimipelaajaa vai nyt se aussikuski, kun Piastri meni kilpailijalle?
Jos näin niin muilla ei mitään majdollisuuksia. Ei ole 1. kerta kun briatore päättää kuskeista "tallipäällikön" ja kuskin managerin roolissa.Jaa, Doohanin managerina taitaa toimia itse Briatore.
Mistä tälläinen tieto? Eikös Mick Doohan ole toiminut poikansa managerina?Jaa, Doohanin managerina taitaa toimia itse Briatore.