Pikkuformuloissa olisi liuta hyviä junnuja, kun yllä olevassa artikkelissakin mainittu Bortoleto, joka tosin kuuluu McLarenin junnuohjelmaan (eikä suinkaan esim. Sauberin omaan). Se olisi Bottasin asia lyödä hyvät tulokset pöytään tai talli voisi harkita junnua. Hulkki on hyvä mittari.Ketäs siellä ens vuonna olisi tarjolla? Jos vedetään ens kaudellakin periskooppisyvyyksissä, niin ei kärkiukoilla ole intoa edes yrittää päästä omista sopimuksistaan eroon ainakaan Audin takia.
Bottas ei vaan halua vuoden mittaisia soppareita, totesi IS:lle pohtivansa muitakin vaihtoehtoja.Yhden vuoden soppari vaan haltuun jos semmoista on suinkin tarjolla. Ensi vuonna sitten Hulkille kunnolla tukkapöllyä, siitä hyvässä uranosteessa Verstappenin tilalle Red Bullille vuodeksi -26 ja mestaruus taskuun.
– Tulen aina ajamaan jotain, sillä sitä olen tehnyt koko elämäni. Varmasti en vain pysy rannalla tekemättä mitään.
Oikeassa olet, sillä akatemiakuskien autot on F2:ssa ja F3:ssa maalattu f1-tallin väreihin, tai heidän logonsa löytyy ajohaalarista. F1 Academy on puhdasta pr:ää, kun suurin osa autoista ajaa f1-tallin väreissä, vaikka f2-tallit niitä operoivat.Eikös nuo akatemiat pitkälti pr-hommia ole vähän joka tiimille. Williamsin taitaa olla sentään niitä harvoja, mistä edes säännöllisesti noustu ykkösiin, vaikka kuskien taso nyt onki jättänyt toivomisen varaa.
Kyllä se haluaa, sitten kun on käynyt lukemassa täältä tuon mun suunnitelman.Bottas ei vaan halua vuoden mittaisia soppareita, totesi IS:lle pohtivansa muitakin vaihtoehtoja.
Tietaääkö Bottas, että on olemassa F1-forum?Kyllä se haluaa, sitten kun on käynyt lukemassa täältä tuon mun suunnitelman.