burb
.
Kaikki menivät kirjoituslakkoon kun Törni bannattiin.Mitä nyt taas on tapahtunut?
Kaikki menivät kirjoituslakkoon kun Törni bannattiin.Mitä nyt taas on tapahtunut?
Joo. Silloin vaan otsikkona on "Nyt bailataan!"Tekeeköhän Bruubi mullekin oman toikin kun bansku napsuu?:doubtful:
Joo. Silloin vaan otsikkona on "Nyt bailataan!"
Kuittas vaan bonukset valtavasta postaustulvastaan modeilta!Bänääniä viuhunut! Vauhtia ja tilanteita! Wohaa.
Menikö Tööni vakuutteluistaan/todisteluistaan huolimatta arvostelussaan henkilökohtaiselle tasolle?
Täh?
Aina toi Toxicity mollaa mua.:thumbfh:
Azizilla nyt nikit sekaisin?:doubtful:
Joo. Silloin vaan otsikkona on "Nyt bailataan!"Tekeeköhän Bruubi mullekin oman toikin kun bansku napsuu?:doubtful:
Joo, silloin otsikkona on :Tekeeköhän Bruubi mullekin oman toikin kun bansku napsuu?:doubtful:
Purppi sitten pelas *säälikortin*.:thumbfh:No vitsi vitsi. Oikeasti perustaisin aivan vastaavan otsikon kuin tämä, mutta ilman vitsailun hiventäkään.
Toivottavasti tuo vastaus vaikuttaa Venttis-toikissa...
Siinä oliskin miettimistä, että mitähän sitä tekis muutamalla tuhannella suklaapatukalla.Työ ootta ilkeitä jokaikinen. Toivon että saatte ansionne mukaan.
Esim. Pöhkis saa palkkansa tuplana.
En mä mollannut, kunhan laitoin sanoja burbin suuhun.
Aina toi Toxicity mollaa mua.:thumbfh:
Toisen osan vois tehdä "Tosikot - kuolin hassuttelematta kertaakaan" kirjasarjaan.Foorumista voisi tehdä yhden osan kirjasarjaan mielensäpahoittajat.