Tämä viikko on mennyt vähän niinkun putkeen, ettei ole päiviä erottanu. En edes muistanut, että itkin jossain vaiheessa, mutta Sini sano minun niinkin tekevän.72 sanoi:Minka, miten oot ite jaksellut viime puhelumme jälkeen?
Kerro meiltä terveisiä!Minka67 sanoi:Tämä viikko on mennyt vähän niinkun putkeen, ettei ole päiviä erottanu. En edes muistanut, että itkin jossain vaiheessa, mutta Sini sano minun niinkin tekevän.![]()
Kohta lähden taas sinne sairaalaan. Saattaa olla mahdollista että pääsisi tänään kotia toipumaan...![]()
Juu kerron!:ahem:72 sanoi:Kerro meiltä terveisiä!
:thumbup: onnea matkaan! Sitkeys palkitaan!Moe Szyslak sanoi:Juu, samaa mieltä.
Kannattaa kyllä tutkia liikaa kuin liian vähän.
Kyllä se siitä sitten hiljalleen lähtee. Itsellä ei ole pumpun kanssa ollut murheita mutta muita senkin edestä, kuten aiemmin jo tilitin. Jalat on leikattu 11 kertaa eri vaivoista (ristiside poikki, kierukat poikki monta kertaa, penikkataudit, rustottumista yms nivelsiteidet katkeamisia ja hermopinteitä). Ristisideleikkauksen jälkeen piti opetella melkeen uudestaan kävelemään. Jalkaa ei saanut suoraksi muttei koukkuunkaan (ei mene vieläkään ihan kumpaakaan).
Siitä huolimatta yritän kuntoilla 4-5 kertaa viikossa aina kipurajoille asti. Ja triathloniin mennään heinäkuun lopussa![]()
Että jos haluaa ilmaiset naurut niin Kallaveden rantaan heinäkuun 23. päivä.![]()
Onneksi pääset joka päivä katsomaan.Minka67 sanoi:Ei ole päässyt vielä kotiin. Tulehdusarvot olivat niin korkealla ja odotellaan että ne laskee normaaliin. Lisäksi kai katsotaan neurologiset kokeet, kaulasuonet ja ct-kuvat päästä. Niillä varmistetaan ettei tukoksia ole pään alueella.
Hyvä vaan kun tutkiivat kunnolla, mutta odottavan aika on pitkä.
Bobakki sanoi:Tyttöystävällä oli joskus 13-vuotiaana erittäin lähellä, ettei tulehtunut umpisuoli ehtinyt puhjeta terveyskeskuksen pallottelun takia. Onneksi anoppikokelaani on varsin määrätietoinen ja saa asiat toimimaan suorastaan käsittämättömällä tavalla niin halutessaan. Puhjetessaanhan tuo vie vuoteen omaksi kaiketi pahimmillaan kuukausiksi, nyt selvittiin muutamalla päivällä.
Olikohan Giffenin idoli sua hoitamassaMyllis sanoi:Mulla puhkes lekureiden kasiin kun hoitava laakari loukkaantui kun kerroin sille etta mulle on umpisuolen tulehdus.
Kuulemma minun koulutuksella en sita voinut tietaa ja siksi piti minua 6 tuntia Tikkurilan terveysasemalla kaikenmaailman testeissa.
Sitten lopulta vietiin ambulanssilla Jorviin ja aika nappiin kuulemma meni... :thumbdown