Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Sijainti
Oslo
Onko tuostakin jo tekijänoikeudet vanhentuneet? NL:ssä oli sangen lyhkäset ne, vai onko toi jo lännessä tuusattua matskua?
En tiedä. Voi hyvinkin olla että sivu on epäilyttävä - itse päädyin sinne Gizmodon kautta joten ajattelin asian olevan kunnossa. Varsinainen musiikkitiedosto ei kuitenkaan enää näytä olevan saatavilla joten...

markoj

Custom User
En tiedä. Voi hyvinkin olla että sivu on epäilyttävä - itse päädyin sinne Gizmodon kautta joten ajattelin asian olevan kunnossa. Varsinainen musiikkitiedosto ei kuitenkaan enää näytä olevan saatavilla joten...
Kommenttiosiosta löytyi tuoreempi linkki, josta latasin jonku zipin. Ellen väärin musta, NL:n tekijänoikeudet oli voimassa vain 25v.

Örfil

Guest
Edit: Siis jos itse olisin hankkimassa alkupään tuotantoa, hankkisin noi deluxe editionit ja jättäisin ton Ozzy Osbourne Years-kokoelman toiseen kertaan, mikäli sitä edes on enää saatavilla. Tai sitten jättäisin hankkimatta kokonaan.
Ps. en raaskinut ostaa deluxeja vaan remastered versiot niistä albumeista Ozzyn kenkäytymiseen saakka, jotka vielä hyllystä puuttuivat.
Olishan ne mp3:eek:lmosina koneella, mutta mm. Mossen mieliksi maksoin vähän rojalteja Sabbathin pojille joulun kunniaksi ;)

Lunssila

Well-known member
Tänään kuulin radiosta Ghostin Crucified -coverin ja heti kiiinnitin huomiota että tässähän on hieno veto. Ei ollut mitään käsitystä alkuperäisestä esittäjästä, Ghostin nimi oli tuttu Soundin joulukalenterista, jossa Kaarle Viikate sitä suositteli. Tuosta Army of Lovers ja ABBA kommentista oon tosin eri mieltä, Crucified-coverin veroista omaa biisiä ei oo vielä tullut vastaan. ABBAsta nyt puhumattakaan

Kuuntelen nyt Ghostin ekaa levyä. Maksu-Spotify loppui eilen, joten paskamainokset tekevät parhaansa pilatakseen kuuntelunautinnon.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Sivulliset - Suomalaista vaihtoehtorockia, sit Can: Monster Movie ja Can: Soon Over Babaluma

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Meni hiukan uusiksi tuo eilen laitettu kuuntelulista kun en ehtinyt Sivulliset -boksia kuunnella kuin yhden levyn verran. Nyt sitten uudet hankinnat puski Can -levyjen edelle. Mutta tuossapa näkyy kivasti miten jotkut levykannet silleen sopii paremmin yhdeksi kokonaisuudeksi kuin toiset. Eilisessä setissä oli kivaa yhtäläisyyttä väreissä ja kuva-aiheissa (pilvet ensimmäisessä ja toisessa kannessa, vuoret toisessa ja kolmannessa kannessa), tänään vain kuva-aiheissa (hevonen ensimmäisessä ja toisessa kannessa, luurankoheppu toisessa ja kolmannessa kannessa). Eli uusittu setti menee muodossa:

Nyt Sivulliset - Suomalaista vaihtoehtorockia, sit Seremonia: Ihminen ja White Zombie: Nightcrawlers - The KMFDM Remixes