Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pink Floydia. Nyt The Division Bell, sit Is There Anybody Out There? -The Wall Live 1980-81 ja Pulse

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tulipas viikko sitten ostettua jumalattoman hyvä levy, tämä nimittäin:

Levyn biisit 2 ja 3 ovat parsainta, mitä on viime aikoina korviin kuulunut. Tosin tuo aiempihan nyt on tunnettu hittibiisi.

Historiatajuttomille tiedoksi, että levytys on julkaistu vuonna 1989.

Örfil

Guest
Joku ihme The Who kausi nyt meneillään meikäläisellä.

Olen sitä mieltä että se on melkein kovempi bändi kuin Led Zeppelin.

Keith Moon oli ainakin vähintäin yhtä hyvä kuin Bonham.

Ei tuollaisia porukoita enää tule.

Moonin rumpalointi on ihmeellistä katsottavaa, ei ole toista yhtä riehakasta miestä kannujen takana kuin hän! Ei soita yhtä tahtia samaan malliin.
Olen koittanut pojalle myydä ideaa että imitoisi Moonia sen minkä osaa. Nykyrumpalit on tylsiä, Bonhameja ja Mooneja tarvitaan lisää...

http://www.youtube.com/watch?v=GqyEHk00OBw

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Joku ihme The Who kausi nyt meneillään meikäläisellä.

Olen sitä mieltä että se on melkein kovempi bändi kuin Led Zeppelin.

Keith Moon oli ainakin vähintäin yhtä hyvä kuin Bonham.

Ei tuollaisia porukoita enää tule.

Moonin rumpalointi on ihmeellistä katsottavaa, ei ole toista yhtä riehakasta miestä kannujen takana kuin hän! Ei soita yhtä tahtia samaan malliin.
Olen koittanut pojalle myydä ideaa että imitoisi Moonia sen minkä osaa. Nykyrumpalit on tylsiä, Bonhameja ja Mooneja tarvitaan lisää...

http://www.youtube.com/watch?v=GqyEHk00OBw
The Duel.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pitäisipä joku kerta saada aikaiseksi katsella The Kids Are Alright -dvd. Esimerkiksi alla oleva kohta dvd:n kansivihosta vaikuttaa aika mielenkiintoiselta (korostin toiminnallisempaa osastoa keltaisella), ei ole rokkimeininki enää tuollaista :nope: :D:

Pink Floydia ja Pink Floyd -related materiaalia:

Nyt Shine On Live, sit A Saucerful of Pink - A Tribute to Pink Floyd ja Top Musicians Play Pink Floyd The Wall

Örfil

Guest
Hyllystä löytyy Tommy ja Quadrophenia. The Kids Are Allright ei, tartteepas tilata hetimiten...
Quadrophenia oli hyvä leffa, Tommy ei....

Örfil

Guest
Tuo haastattelu oli hyvä vittuilu: Moon sanoi että "my friends call me Keith, you can call me John" :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt The Pin Ups: Trash&Glam, sit Pipoka Trio: Porvoon laulava purjo ja Pekka Pohjola: Pihkasilmä Kaarnakorva & Harakka Bialoipokku