Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pink Floydia. Nyt The Division Bell, sit Is There Anybody Out There? -The Wall Live 1980-81 ja Pulse
pinkfloydx310.jpg

Tulipas viikko sitten ostettua jumalattoman hyvä levy, tämä nimittäin:

41Vu6t3dODL._SL500_AA300_.jpg

Levyn biisit 2 ja 3 ovat parsainta, mitä on viime aikoina korviin kuulunut. Tosin tuo aiempihan nyt on tunnettu hittibiisi.

Historiatajuttomille tiedoksi, että levytys on julkaistu vuonna 1989.

Joku ihme The Who kausi nyt meneillään meikäläisellä.

Olen sitä mieltä että se on melkein kovempi bändi kuin Led Zeppelin.

Keith Moon oli ainakin vähintäin yhtä hyvä kuin Bonham.

Ei tuollaisia porukoita enää tule.

Moonin rumpalointi on ihmeellistä katsottavaa, ei ole toista yhtä riehakasta miestä kannujen takana kuin hän! Ei soita yhtä tahtia samaan malliin.
Olen koittanut pojalle myydä ideaa että imitoisi Moonia sen minkä osaa. Nykyrumpalit on tylsiä, Bonhameja ja Mooneja tarvitaan lisää...

http://www.youtube.com/watch?v=GqyEHk00OBw

Viimeksi muokattu:
Haa

Joku ihme The Who kausi nyt meneillään meikäläisellä.

Olen sitä mieltä että se on melkein kovempi bändi kuin Led Zeppelin.

Keith Moon oli ainakin vähintäin yhtä hyvä kuin Bonham.

Ei tuollaisia porukoita enää tule.

Moonin rumpalointi on ihmeellistä katsottavaa, ei ole toista yhtä riehakasta miestä kannujen takana kuin hän! Ei soita yhtä tahtia samaan malliin.
Olen koittanut pojalle myydä ideaa että imitoisi Moonia sen minkä osaa. Nykyrumpalit on tylsiä, Bonhameja ja Mooneja tarvitaan lisää...

http://www.youtube.com/watch?v=GqyEHk00OBw

The Duel.

Pitäisipä joku kerta saada aikaiseksi katsella The Kids Are Alright -dvd. Esimerkiksi alla oleva kohta dvd:n kansivihosta vaikuttaa aika mielenkiintoiselta (korostin toiminnallisempaa osastoa keltaisella), ei ole rokkimeininki enää tuollaista :nope: :D:
thewhodvd.jpg

Pink Floydia ja Pink Floyd -related materiaalia:

Nyt Shine On Live, sit A Saucerful of Pink - A Tribute to Pink Floyd ja Top Musicians Play Pink Floyd The Wall
pinkfloydx311.jpg

Hyllystä löytyy Tommy ja Quadrophenia. The Kids Are Allright ei, tartteepas tilata hetimiten...
Quadrophenia oli hyvä leffa, Tommy ei....

Tuo haastattelu oli hyvä vittuilu: Moon sanoi että "my friends call me Keith, you can call me John" :D

Nyt The Pin Ups: Trash&Glam, sit Pipoka Trio: Porvoon laulava purjo ja Pekka Pohjola: Pihkasilmä Kaarnakorva & Harakka Bialoipokku
pinupspipokatriapohjola.jpg