Kuuntelen juuri nyt

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vielä Absoluuttista Nollapistettä. Nyt Sortovuodet 1994-2004 sit Lihassa ja taivaassa ja Iiris
Näytä liitetiedosto 15058

edit. Pikku musiikkiaiheinen kysymys tuon Sortovuodet -kokoelman siivittämänä. Mihin viittaa kokoelman kakkoskappaleen nimi "Toukokuun leikit"? Ainakin olettaisin, että viittaa yhteen tiettyy jutskaan se.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kaupan (tai sun) hyllyyn :ahem: :idea:.
Pöh. Ei sitä täälläkään näy... Aattelin vaan, kun sinulla kaikki maailman albumit pariin otteeseen tuntuu olevan.

Kunhan TUONNE NOIN edistyn, niin olisi lie jätesäkillinen CD-levyjä vailla ottajaa. Saisi sieltä valkata JPP vallan halutessaan, tai olla valkkaamatta, kylmästi jättäisi roskikseen heitettäväksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pöh. Ei sitä täälläkään näy... Aattelin vaan, kun sinulla kaikki maailman albumit pariin otteeseen tuntuu olevan.
Ei toki kaikkia, läheskään. Liikaa tosin kyllä, muttei kaikkia haluamiani, vielä.
Kunhan TUONNE NOIN edistyn, niin olisi lie jätesäkillinen CD-levyjä vailla ottajaa. Saisi sieltä valkata JPP vallan halutessaan, tai olla valkkaamatta, kylmästi jättäisi roskikseen heitettäväksi.
Ilmoita sitten kun SINNE NIIN olet edistynyt, niin ampaisen haaskalle jos mahdollista.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tervehdys, maan asukit ei ole enää Spotifyssa ja se harmittaa mua kovin.
Hienoja ralleja on levyllä kyllä. Kaveri aikoinaan oli kirpputorilta eurolla ostanut ja antoi levyn mulle kun tiesi että pidän Absoluuttisesta Nollapisteestä ja että yhtyeen heput muodostavat myös Ahkerat Simpanssit.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Hienoja ralleja on levyllä kyllä. Kaveri aikoinaan oli kirpputorilta eurolla ostanut ja antoi levyn mulle kun tiesi että pidän Absoluuttisesta Nollapisteestä ja että yhtyeen heput muodostavat myös Ahkerat Simpanssit.
Mä suoritin asepalvelustani samaan aikaan jonkun Tommi Liimatan kaverin kanssa. Sun tekstiviestit -kappaleen kellopeliriffi on ainoa oikea viestiääni kännykkään. Muutenkin hieno konsepti soittaa kaikki kappaleet lelusoittimilla, jotka pistetään lopuksi päreiksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä suoritin asepalvelustani samaan aikaan jonkun Tommi Liimatan kaverin kanssa. Sun tekstiviestit -kappaleen kellopeliriffi on ainoa oikea viestiääni kännykkään. Muutenkin hieno konsepti soittaa kaikki kappaleet lelusoittimilla, jotka pistetään lopuksi päreiksi.
Pitääkin kuunnella levy tuota silmälläpitäen. Sieltä saa samalla cd-asemaanlaittamisella ripattua soittoääniäkin sitten.

Örfil

Guest
Kuuntelen Euroviisuja VÄÄRINPÄIN! Etsin niistä saatanallisia viestejä :eek!:

.....aahuarnamliaam....

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sun tekstiviestit -kappaleen kellopeliriffi on ainoa oikea viestiääni kännykkään.
Ikävästi oli siellä muun soitannan seassa tuo riffi. Olisivat vaikka kostoks soittaneet edes keran ihan au naturel sen niin kivan äänen olisi siitä saanut kyllä, ehkä.

Ajattara vuorossa, nyt Joulu-single 2005 sit Sika ja Tulppaani
Näytä liitetiedosto 15095

edit. Kolmen singlen kuunteluun ei kauaa mennyt.

Nyt All My Dead Friends (Cold Meat Industry -yhtiön kokoelma) sit All Systems Go: Promo 2002 ja The Ambient Eclipse (ambient kokoelma)
Näytä liitetiedosto 15097

Viimeksi muokattu: