Kuuntelen juuri nyt

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos näen pian alkavana liskojen yönä saavani Jonin pyöröliikkeellä poikittain takahutlaariin vedän FW08:asin käräjille.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Stryperiä saa kuunnella. Siinä ei menetä sieluaan, ainoastaan arvostelukykynsä.

Gobletin on pakko olla trolli, kukaan ei voi oikeasti olla tuollainen elävä stereotypia...
Kaikkeahan saa kuunnella. Eri asia taas on sitten mikä on hyväksi ihmiselle. Esim. minä en kuuntele tätä, mutta tätä ja tätä kuuntelen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Täällä ei saa olla erilainen. Turpaan tulee :( Se on se säännöstö. Auta armias jos puhut uskonasioista - hullun ja vähälahjaisen leima tulee otsaan heti.
Tai mietippä jos joku juttelee hullun ja vähälahjaisen juttuja. Taivas varjele, mikä leima siitä tulee.

Örfil

Guest
En kommentoi asiaan enempiä. Asianosaiset tietävät mun mielipiteen ja se riittää.
Tämä on muuten loppumaton suo. Ollaan olevinaan erilaisuutta hyväksyvinään, mutta se rajoittuu vaan ihonvärijuttuihin. Uskonasioissa on vaan yksi ja ehdoton forum-totuus. Muut on pöljiä. Kiitos. Ei heilauta mua.

Viimeksi muokattu:

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
En kommentoi asiaan enempiä. Asianosaiset tietävät mun mielipiteen ja se riittää.
Tämä on muuten loppumaton suo. Ollaan olevinaan erilaisuutta hyväksyvinään, mutta se rajoittuu vaan ihonvärijuttuihin. Uskonasioissa on vaan yksi ja ehdoton forum-totuus. Muut on pöljiä. Kiitos. Ei heilauta mua.
Samaa olen täällä päivitellyt viimeiset puoli vuotta. No, antaa ihmisten olla sitä mieltä, eikai heitä voi pakottaakaan hyväksymään ketään.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Toivoisin tähän asiaan Jussilta pari tarkentavaa kommenttia.
Silmällähän siis viitataan tähän, tai vastaavaan:

Tikku on tämä:

Uskovaisella viitataan tähän ihmisryhmään (siis siihen ryhmään, jota ko. kohtauksessa esiintyvät näyttelijät näyttelevät):

Toivottavasti tämä selvensi.

Viimeksi muokattu: