Kuuntelen juuri nyt

R.Rosset

Well-known member
TV-viidellä pyörii Erämaan poikamies-niminen sarja. Sattuuko kukaan tietämään mikä sen biisin nimi on joka soi kun tämän ohjelman mainoksessa?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Oliko hyvä meininki? Pitää varmaan lueskella muut ketjut jos löytyisi raporttia.
Jäi rapoamatta, mutta oli erittäin hyvä meininki :ahem: Cannibal Corpsen ajan tosin oli kaljalla :eek: Tuttujakin näkyi, ja pääsin suht ajoissa himaan. Tooosi jees siis. Bodom oli niin hyvä kyllä. Soittivat vieläpä Angels Don't Killinkin <3

Tällä hetkellä kuuntelen randomilla playlistia, jossa on klassista, Bodomia ja Cavalera Conspiracya.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jäi rapoamatta, mutta oli erittäin hyvä meininki :ahem: Cannibal Corpsen ajan tosin oli kaljalla :eek: Tuttujakin näkyi, ja pääsin suht ajoissa himaan. Tooosi jees siis. Bodom oli niin hyvä kyllä. Soittivat vieläpä Angels Don't Killinkin <3

Tällä hetkellä kuuntelen randomilla playlistia, jossa on klassista, Bodomia ja Cavalera Conspiracya.
Ite olen kerran nähnyt CoBin livenä. Täällä Lpr:ssa olivat joskus vissiin apaut kymmenen vuotta sitten keikalla, lämmittelijänä oli Imatralainen Unholy. Molemmat oli kovia ja Children of Bodom on edelleen, mutta Unholy on valitettavasti lopettanut toimintansa. Olin muuten keikkapäivänä samassa kebab-raflassa syömässä kuin Bodomin jätkät. En heitä tunnistanut, mutta arvelin että hyvinkin voivat olla yhtyeen jäseniä ja illalla keikalla sitten totesin että samoja heppujapa hyvinkin.

Nyt Reverend Bizarre: II - Crush The Insects sit Wahnfried: Trancelation ja Tristania: Midwinter Tears (+Angina)
Näytä liitetiedosto 8445

Makkonen

Guest

Protonic Storm - Inner traveling
seuraavaksi The Best Of Daylight 1991-2007

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joensuussa pyörinyt 2 vuotta vapaaehtoisvoimin toimiva indie-radio OI.FM ja vasta eilen älysin sen (kun ei tuota radiota tule kuunneltua kuin joskus harvoin autoillessa).. Soittaa kaikkea laidasta laitaan ilman soittolistoja, ihan parhautta. Niin ja siis kuuntelen sitä nyt:eek:

Streamia kehiin

edit: jos hakisi ja pääsisi vetämään olutmaistelu-ohjelmaa livenä:alppu:

Makkonen

Guest
Koto - Masterpieces

Sorry naapurit!
-e- tämä löytyisi myös mulla lp-levynä, mutta ei ole tällä hetkellä toimivaa soitinta. :(

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
:eek::eek:

Lily Allen : It's Not Me, It's You

Olen vähän puulla päähän lyöty. En yleensä sorru moisiin. Kuulin yhden biisin (The Fear) ja sattumalta :rolleyes:, löysin koko levyn.

Pistin piruttani soimaan. Levy oli soinu muutaman kerran läpi, ennen kuin tajusin, että jumalauta. Pidin joka ainoasta kappaleesta :eek!::eek!:

Täytys oikein katsoa, että mikäs lyyli tällänen on. Ihan tekee jopa itse biisitkin :thumbup: