Miss Piggy
Schufosa
... Radio Rockia. :ahem:
Boksin yhdeksäs levy soi nyt. Hyvin etenee kuuntelut, perkele! :jaska: & :mad_old:Throbbing Gristle: TG24
Boksin ensimmäinen levy ja sitten loput 23 levyä, eiköhän loppuviikko mene niiden kanssa.
![]()
Kyllä sitä pystyy. Itse asiassa kaksikin boksia (TG24 ja TG+) menee peräjälkeen. Toisaalta huomaako sitä itse jos sekoaa?Throbbing Gristle kuulostaa mielenkiintoiseltaEn tosin tiedä pystyiskö tuota kuuntelemaan koko boksia sekoamatta![]()
![]()
Varoitettakoon tässä nyt muita tän ketjun lukijoita, että youtubesta löytyvässä Throbbing Gristlen "Discipline" -videossa (on siellä muitakin, videoita) on häiritsevähkö suudelma siellä loppupuolella. Lisäksi video loppuu jonkin verran kesken kappaleen (loppuu samasta kohdasta "Gothic Industrial Madness" -dvd:lläkin).Youtubesta vainen tänään, kun mielenkiinto vei vallan.
No itse asiassa nuo TG24 ja TG+ boksit ovat live-sellaisia. Sisältävät yhtyeen 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa soittamat keikat yhtä lukuunottamatta.Montako triljoonaa levyä tuo orkka on tehnyt?