Ehkäpä, vois ehkä jotain toimistotöitä tai sitten K-marketin tai kioskin kassalle. Niin tai sitten kirjanpitäjäks :idea:Tuleeks susta menevä pisnesmies joka liituratapuvussa kekkuloi?
Jees. Mitkäs levyt teikäläiselle on kolahtanu eniten? Itse aika vasta tutustuin bändiin ja tähän mennessä "Chocolate & Cheese" ja "The Mollusk" ovat toimineet parhaiten.Ja jumalauta mikä yhtye! Voiskin oikeestaan joku kerta hankkia levyjään, toistaiseksi ei ole kuin kasetille äänitettyinä niitä.
Muistaakseni on nuo mainitsemasi "Mollusk" ja "Chocolate & Cheese" sekä "Pure Guava". Juuri muuta muistikuvaa ei levyistä ole kuin että hyviä ovat. "Pure Guava" -levyltä löytyvä Push th' Little Daisies on yksi paremmin mieleen jääneistä kappaleista, miksiköhänJees. Mitkäs levyt teikäläiselle on kolahtanu eniten? Itse aika vasta tutustuin bändiin ja tähän mennessä "Chocolate & Cheese" ja "The Mollusk" ovat toimineet parhaiten.
Pitäisi täällä vissiin kanssa. Ei aikaisemmin tänään viestisi kiinnittänyt huomiotani sen kummemmin, mutta nyttemmin olen netistä lukenut, että Peter Steele on kuollut.Alkais vissiin olla aika laittaa vähän Type O Negativea soimaan.
:thumbup:Mäntiinpähän kerrankin JPP-tyylillä. Nyt siis menossa tuo keksimmäinen.