Kuuntelen juuri nyt

R.Rosset

Well-known member
Ja jumalauta mikä yhtye! Voiskin oikeestaan joku kerta hankkia levyjään, toistaiseksi ei ole kuin kasetille äänitettyinä niitä.
Jees. Mitkäs levyt teikäläiselle on kolahtanu eniten? Itse aika vasta tutustuin bändiin ja tähän mennessä "Chocolate & Cheese" ja "The Mollusk" ovat toimineet parhaiten.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jees. Mitkäs levyt teikäläiselle on kolahtanu eniten? Itse aika vasta tutustuin bändiin ja tähän mennessä "Chocolate & Cheese" ja "The Mollusk" ovat toimineet parhaiten.
Muistaakseni on nuo mainitsemasi "Mollusk" ja "Chocolate & Cheese" sekä "Pure Guava". Juuri muuta muistikuvaa ei levyistä ole kuin että hyviä ovat. "Pure Guava" -levyltä löytyvä Push th' Little Daisies on yksi paremmin mieleen jääneistä kappaleista, miksiköhän :)? Videokin on aika, no tommonen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Alkais vissiin olla aika laittaa vähän Type O Negativea soimaan.
Pitäisi täällä vissiin kanssa. Ei aikaisemmin tänään viestisi kiinnittänyt huomiotani sen kummemmin, mutta nyttemmin olen netistä lukenut, että Peter Steele on kuollut. :( :frown:

Onhan heppu "kuollut" aikaisemminkin, mutta nyt taitaa olla tosi tapauksesta kyse.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Kone"musiikki" osaa olla kauniin kuuloista.. Harvoja parempia tulee mieleen Jori Hulkkosen lisäksi. DJ Shadow ehkä...kera Six days-biisinsä...ja Faithless monine hidastempoisine biiseineen.. Nytkylä viis hiljaisuuden laskeutumisesta taloyhtiöön, täällä ei ole seinät pahvia.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Italialaisia jotka huutaa ja laulaa kännissä rappukäytävässä. Tai kait kännissä, huutaahan ne muutenkin. Ei kai tänään taas ole joku perkeleen potkupallopeli?

JRantajoki

Well-known member
Mayhemin Chimera levy soipi nyt. Seuraavaksi varmaan Electrix Six yhtyeen uusin tuotos. (musiikkimaku vaihtelee aika laidasta laitaan)