Sam
Muumipappa
Minä siitä huomautin. Minusta tuo meni jo siveettömäksi.kouvotsvoni sanoi:Mikä kuvassani oli niin pahaa? Vähintään yhtä paha on se usein toistuva kuva tyypistä jolta tulee scheissea suihkuamalla.
Minä siitä huomautin. Minusta tuo meni jo siveettömäksi.kouvotsvoni sanoi:Mikä kuvassani oli niin pahaa? Vähintään yhtä paha on se usein toistuva kuva tyypistä jolta tulee scheissea suihkuamalla.
Oopee harrastaa suomettumis, eiku siis moderoitumispolitiikkaa ja moderoi sen itse pois...kouvotsvoni sanoi:Onko moderointi-linja TIUKENTUNUT :eek!:
Siinä tapauksessa pyydän anteeksi, jos aiheutin mielipahaa ja sydämentykytyksiä.
Paitti silloin kun vaivaa 'kova vatta'RK-62 sanoi:Njoo, kynttilä perseessä ei ole ihan luonnollista. Sen sijaan perseestä ruiskuava paska on ihan jokapäiväinen tapahtuma *PRUUT*
Mitä vittua?Jakopään hihna sanoi:Sarjamme "miestissit"
Höpöhöpö, Kulomäki on yksi asuinalue Korsossa!Jacques sanoi:Onks toi Kulomäki tuol takana?
(urpoille tiedoksi: Kulomäki = Hyvinkään Sveitsin laskettelurinne)
Nuo peilin kautta otetut omakuvat voisi keskittää irc-galleriaan.Jakopään hihna sanoi:Sarjamme "miestissit"
Olga sanoi:Nuo peilin kautta otetut omakuvat voisi keskittää irc-galleriaan.
Jos nauru pidentää ikää, niin vähintään pari viikkua tuli lisää ?Olga sanoi:Nuo peilin kautta otetut omakuvat voisi keskittää irc-galleriaan.
:ahem: :ahem: :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Jos nauru pidentää ikää, niin vähintään pari viikkua tuli lisää ?
Tohon vois ympätä tekstin "Join my Mafia", niin voisin käyttää sitä profiilikuvana!Ainakaan pikaisella etsimisellä.