Kuvia F1 radoilta

Sue_me

Well-known member
Tossa joku aika sitten otettu foto A1-ringistä...

Joku ilmeisesti tykkää Tilke-radoista yhtä paljon kuin minäkin...

Ja tässä Gilles näyttää nykypäivän "velliperseille" kuinka F1:llä otetaan linjaa vanhalla Österreichringillä nopeassa Bosch-kurvessa

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
forti sanoi:
taitaa a1 ringin taru olla päätöksessään:(
Kyllähän mun tietääkseni siellä vielä vuosi sitten jotain kisoja ajettiin. Lähinnä noita koppiauto kisoja, voi olla että joitakin formula luokan kisoja, mutta toivotaan että se vielä joskus nähdään F1 kisakalenterissa.

EDIT: Tosin, jos ne ottaa ja sulkee sen niin sittenhän siinä menetetään yksi kaikkien aikojen hienoimmista radoista, eihän tuo A1-Ring tosin kait niin hieno ollut kun Österreichring oli mutta kuitenkin hienoja kisoja siellä järjestettiin ja maisemathan siellä olivat aivan omaa luokkaansa.

Viimeksi muokattu:

-Japé-

Well-known member
Tseggasin tämän topicin vasta ensimmäistä kertaa. Enkä edes tiennyt että vanhalle Hockelle on käynyt noin! Tää on todella uskomattoman syvältä!
Oon varma että seuraavaksi jyrsitään ylös asfaltit vanhalta Spa:lta ja asennetaan asukkaita varten tikku suora uusi tie, jottei kukaan vain innostuisi tutustumaan vanhaan rataan. Sitten sama toimenpide seuraa kaikkia "ratoja" aina Mille Migliaa ja Paris Dakaria myöden.. Mitä vaan jotta vanhoja moottoriratoja pesimäalueinaan pitävät siniturkkihanhet ja käyränokkalentoliskot saavat elää rauhassa.

osku1619

Well-known member
Vilperi sanoi:
Ton vasemmalla olevan punasen tiilitalon seinään on tullut "muutama" kerta jysäytettyä gpl:ssä.:frank:

Mistäs tämän gpl:län saisi hankittua? Oon kuullu niin paljon kehuja, ja kun puuttu kokemus vanhoista radoista ja autoista.

Tulee kyllä isot kyyneleet silmiin kun muistelee tota vanhaa Hockea. No, onneks löytyy koneelt F1 2000, nii voi ajaa sitä siinä sitten.

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Sue_me sanoi:
Tossa joku aika sitten otettu foto A1-ringistä...
Nonnih! Kukahan kuski on pöllyttänyt rankasti hiekkaa tien poikki!:mad_old: :doubtful: :jaska:

Ambomaan Mambo

Well-known member
Kyllä tulee tosiaan hieman epätodellinen fiilis kun noita Hocken kuvia katsoo, eihän siitä ole vasta kuin 6 vuotta kun itse tuolla olin paikanpäällä katsomassa kuinka autot painuivat metsän siimekseen :frown:

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Ambomaan Mambo sanoi:
Kyllä tulee tosiaan hieman epätodellinen fiilis kun noita Hocken kuvia katsoo, eihän siitä ole vasta kuin 6 vuotta kun itse tuolla olin paikanpäällä katsomassa kuinka autot painuivat metsän siimekseen :frown:
Jaa, onkos sulla kuvia siltä reissulta? Ois kiva nähä ne, ei tosin ole mikään pakko niitä näyttää... :D

Sue_me

Well-known member
osku1619 sanoi:
Mistäs tämän gpl:län saisi hankittua? Oon kuullu niin paljon kehuja, ja kun puuttu kokemus vanhoista radoista ja autoista.
Itse ostin Geplin tämän forumin GPL palstan kautta käytettynä.. Kysele GPL topikissa josko joku myisi, Suomen kaupoista tätä ei enää juuri löydä.

Ambomaan Mambo

Well-known member
IceManFani sanoi:
Jaa, onkos sulla kuvia siltä reissulta? Ois kiva nähä ne, ei tosin ole mikään pakko niitä näyttää... :D
Dia- ja paperikuvina on materiaalia kyllä melkoisen paljonkin, ei sitä nyt vielä tuolloin digikameroita omistettu :rolleyes:

WebSlave

Trackman
IceManFani sanoi:
Kyllähän mun tietääkseni siellä vielä vuosi sitten jotain kisoja ajettiin. Lähinnä noita koppiauto kisoja, voi olla että joitakin formula luokan kisoja, mutta toivotaan että se vielä joskus nähdään F1 kisakalenterissa.
Epäilen. Tuo kaivanto, joka kulkee kuvassakin pääsuoran poikki on käsittääkseni edelleen olemassa. Kyse ei siis ole pelkästä hiekasta, vaan suoran ali ryhdyttiin rakentamaan alikulkutunnelia, josta syystä suora revittiin auki. Sitten ilmeni joitain ongelmia, ja homma jäi puolitiehen.

Pekkaa

Member
Tietääkös joku, milloin tuo A1-Ring on mennyt remonttiin ja että meinataanko rataa vielä olla kunnostamassa kilpakäyttöön?

finlandica

Well-known member
Ihan tulee surku puseroon ku kattelee noita Hockenheimin vanhoilta osilta otettuja kuvia :yuck:

Kaikki niitten pitää mennä ja pilaamaa. Oisvat nyt edes jättäneet vanhan osan nostalgia mielessä paikoilleen (tyylin tuo vanha Nürburgring tai vastaava)

Viimeksi muokattu: