Kuvia Jyskälästä

Ossian

New member
Nyt sitten kaikki ilmoittelemaan kotisivujensa osoitteita, mistä voi käydä katselemassa viikonlopun kuvia. Omien kuvieni osoitteen laitan alkavalla viikolla. Vaikkakin Ouninpohjan keltaisella talolla menivät autot liian lujaa halvalle kameralleni : )

-ha-

Well-known member
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Katos perhana, itse yritin tähdätä samassa paikassa vetomiesluokan kalustoa heikolla menestyksellä. Otin joitain onnistuneitakin kuvia, postaan niitä varmaan tässä jossain vaiheessa. Yleensä ottaen täytyy sanoa että autojen seuraaminen on hiukan hankalaa jos meinaa kuvata ja päinvastoin. Siksipä en yleensä ota rallireiteillä kuvia lainkaan...

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Ambomaan Mambo:

:thumbup:

Luulempa, että jokainen Jyskälästä kuvausta harrastanut osaa arvostaa noita!

Ambomaan Mambo

Well-known member
Zep sanoi:
Ambomaan Mambo:

:thumbup:

Luulempa, että jokainen Jyskälästä kuvausta harrastanut osaa arvostaa noita!
Nykypäivänä tuo Jyskälässä kuvaaminen on jo aikamoista taidetta kun kaikkiin hyviin paikkoihin on joko vedetty kielletty katselualue-kyltti tai naru vedetty johonkin kilometrin päähän pätkästä :frown: pitäis jostain saada semmonen foto- tahi järjestysmies-liivi, ne kun tuntuvat takaavan kuolemattomuuden tuolla rallissa.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Laukaalla riitti näköjään kun oli vain oikean värinen liivi... Noh toki junnu ei käyttänyt tilaisuuttaan kovin härskisti hyväkseen -ja niin pienellä zoomilla kyllä pitikin päästä vähän lähemmäks. :D

Ambomaan Mambo

Well-known member
Ide sanoi:
Olipas jopi, mutta täällä olisi minun rallikuvat. Kuvia on kaikkiaan 203 kpl 9 pätkältä sekä palkintojenjaosta. :)
Saanen kysyä mikä kamera onkaan jo alla...ei meinaan taida olla enää mikään peruspokkari :wink:

edit: tarpeeks lukemalla näemmä G3 :eek!: Milläs asetuksilla oot noin hyviä kuvia sit saanu? Ja ookkona jollain editoinu noita vielä jälkeenpäin?

Viimeksi muokattu:

Ide

Well-known member
Sijainti
Kuopio, Finland
Ambomaan Mambo sanoi:
edit: tarpeeks lukemalla näemmä G3 :eek!: Milläs asetuksilla oot noin hyviä kuvia sit saanu? Ja ookkona jollain editoinu noita vielä jälkeenpäin?
Pääasiassa manuaalisäätöjä käyttelin. Automaattin kanssa ei saa kuvia edes perävaloista noilla pokkareilla. :wink:

Olen joka kuvasta säätänyt tasot ja tehnyt terävöinnin pienennösten jälkeen. Osaa kuvia olen hieman rajannut, jos en enemmän niin muuttamalla kuvasuhteen 4:3:sta 3:2:een.