Charlie
Elämän jakojäännös
Kannelmäen? Kannelmäki on surkea mesta ja asukkaansa heikompaa ainesta. Sinne jos joutuisin niin tahtoisin pois.
Kuka sitä nyt omalla kylällä vilauttelisi? Aina voi mennä ojan toiselle puolelle.
Kannelmäen? Kannelmäki on surkea mesta ja asukkaansa heikompaa ainesta. Sinne jos joutuisin niin tahtoisin pois.
https://mobile.twitter.com/adleande/status/923904106376417280
RKPn kansanedustajalla on vilkas mielikuvitus.
Kysyin pojalta kuinka iso tuntipalkka on sillä? 8 euroa aamu- ja iltavuorossa, 11 euroa yövuorossa. Ei tuota nyt mitään ihan hirvittävän kovana voi pitää mielestäni.
Toi palkka on paskempi kuin siivoojilla. Mitäs poikasi tekee työkseen?
Eikös alan minimipalkka ilman lisiä jo ole lähes 11€/h?Kysyin pojalta kuinka iso tuntipalkka on sillä? 8 euroa aamu- ja iltavuorossa, 11 euroa yövuorossa. Ei tuota nyt mitään ihan hirvittävän kovana voi pitää mielestäni.
Eikös alan minimipalkka ilman lisiä jo ole lähes 11€/h?
Ei ole.
Joo tossa taulukossa on sähköasentajan palkkoja. Elektroniikkateollisuuden kokoonpanijat tienaa vähemmän. Se ei taida olla edes sähköliiton sopimus.
Perskele, mä olen kuuklannut mitä olisi vapaana, eikä mitään löydy.![]()
Kirjoitin mollin hakukenttään ”sähköasentaja” ja tuli yli 300 auki olevaa työpaikaa heti
Noin se mulla näkyy.Ilmoituksia 329 Ammattiryhmä Tehtävänimike Haku päättyy Työnantaja Työaika Työn kesto Kunta Julkaisupäivä
Tekniikan erityisasiantuntijat (pl. sähköteknologi
Sähkösuunnittelija
Job Services Finland Oy - Turku - Haku päättyy 01.11.2017 klo 00:00 - kokoaikatyö - yli 12 kuukautta
Tekninen osaaja
SLO Oy - Tuupakka - Vantaa - Haku päättyy 01.11.2017 klo 23:59 - kokoaikatyö - yli 12 kuukautta
Sähköteknologian erityisasiantuntijat
Sähkösuunnittelija
Academic Work Suomi Ab - Nuotek Oy - Vantaa - Haku päättyy 04.11.2017 klo 23:55 - kokoaikatyö - yli 12 kuukautta, vakituinen
Sähkösuunnittelija
Academic Work Suomi Ab - Espoo - Haku päättyy 06.11.2017 - kokoaikatyö - 6 - 12 kk, 12kk, jatkomahdollisuudella
Muut opetusalan erityisasiantuntijat
Noin se mulla näkyy.
Selaa vähän pidemmälle, siellä on pilvin pimein sähkömiehelle töitä.
Selaa vähän pidemmälle, siellä on pilvin pimein sähkömiehelle töitä.