Antsa Rieppo
Well-known member
Tulee vielä aika jolloin porvari nukkuu huonosti. Rainier tosin on siinä etuajassa.
Kommentti sisälsi vitsin.
Kommentti sisälsi vitsin.
Kysy Noomilta.Jos koulutusohjelman sijasta palkattiin pari henkilöä, niin missä tapahtui kusetus? Ettei otettukaan lähes ilmaisia koulutettavia, vaan parille maksetaan ihan oikeata palkkaa, kyllä se kapitalisti sortaa.
Lain mukaan siinä ei pitäisi olla täysin työkykyinen ja siksi tarvitsee kuntoutusta, mutta silti kunnat teettävät oikeita töitä -> ei tarvitse palkata oikeita työläisiä ja työttömyyskorvausosuutta ei tarvitse maksaa.Muistaakseni kuntouttavaan työtoimintaan päästäkseen pitää olla työkuntoinen. Sakun jutuista jääny...
Alppu vois kertoa enemmän?Kuntoutusyksikössä päivätoiminta Sateenkaaressa toiminta on ryhmämuotoista avointa päivätoimintaa, ohjelmallisia ryhmiä. Lisäksi hoitosuhteisiin perustuvaa itsenäisen toimeen tulemisen tukea asiakkaan ja perheen yksilöllisten tarpeiden mukaan perustuen asiakkaan hoito- ja kuntoutussuunnitelmaan. Sateenkaaren asiakkaaksi tullaan mielenterveystoimiston ohjauksella. Sateenkaaressa toteutetaan myös psykiatrista työkyvyn arviointia ja työkokeilua, joihin ohjaudutaan te-toimiston ja mielenterveysyksikön yhteispalavereiden kautta.
Kai tuossa autossa joku ikäraja on?Porvari asuu omakotitalossa ja ajaa Audilla.
Hei hetkonen?
Urheilumallin Audilla jossa nahkapenkit.Porvari asuu omakotitalossa ja ajaa Audilla.
Hei hetkonen?
Kuulostaa himmeältä, mutta kait siinä joku tuollainen takana.Virtain kunnan sivulta:
Niin siis eikös noissa nyt ole kyse siitä, että niitä syrjäytyneitä/masentuneita työelämän ulkpuolelle jääneitä koitetaan vähän "läpsiä poskille ja potkia hereille", että oikeesti ihminen pystyy elämään ja tekemään työtä.Että ne nyhjöttävät saatai edes jollain tavalla liikkeelle ja "elämään" elämää. ja sitten kun vähän heräilee, niin herännyt koittaa potkia niitä vielä nukkuvia samalla hereille tyyliin, "kato mä tiijä, mä oon ollu tossa samassa jamassa".Kuulostaa himmeältä, mutta kait siinä joku tuollainen takana.
Mielenterveyspotilaita vahtimassa mieleltään järkkyneet orjat joita vuorostaan vahtii mielenterveyshoitaja.
En tiedä. Vähän noin, kait.Niin siis eikös noissa nyt ole kyse siitä, että niitä syrjäytyneitä/masentuneita työelämän ulkpuolelle jääneitä koitetaan vähän "läpsiä poskille ja potkia hereille", että oikeesti ihminen pystyy elämään ja tekemään työtä.Että ne nyhjöttävät saatai edes jollain tavalla liikkeelle ja "elämään" elämää. ja sitten kun vähän heräilee, niin herännyt koittaa potkia niitä vielä nukkuvia samalla hereille tyyliin, "kato mä tiijä, mä oon ollu tossa samassa jamassa".
Vai kästinkö nyt aivan vituralleen taas
Naureskelevat siellä postille ja kräkkäävät äijän osoitetta, "pannaas auto hakeen"En tiedä. Vähän noin, kait.
Tuskin nyt tuolla sentään mielenterveyshoitajiksi laitettu työttömiä, mutta jotain virkkuurinkiä ja siivoamista varmaan.
Odotan kyllä edelleen sitä sähköpostia. Luulisi nyt vastaavan, tosin onhan tässä jo ruokatunti.
Eipä ole kuulunut. Kohtahan se virka-aikakin loppuu ja kahvitaukohan voi olla nyt menossa.Naureskelevat siellä postille ja kräkkäävät äijän osoitetta, "pannaas auto hakeen"
:thumbup:3) kohdan haastattelu käyty. Meni mielestäni erittäin hyvin. Hakijoita kahteen hommaan melko vähän eli 60. Oma työhistoria sopisi hommaan 100% ja uskon mahdollisuuksiin päästä ainakin seuraavaan teknisempään haastatteluun. (2-3 kutsutaan per homma) Kunpa tärppäisi, muuten tulee tukalat ajat...
Toivotaan parasta!3) kohdan haastattelu käyty. Meni mielestäni erittäin hyvin. Hakijoita kahteen hommaan melko vähän eli 60. Oma työhistoria sopisi hommaan 100% ja uskon mahdollisuuksiin päästä ainakin seuraavaan teknisempään haastatteluun. (2-3 kutsutaan per homma) Kunpa tärppäisi, muuten tulee tukalat ajat...
Vastaus tuli. Toimenkuvaan kuuluu sekä mielenterveyskuntoutujien että kuntouttavassa työtoiminnassa olevien kaitseminen. Samassa tilassa, mutta eri päivinä tapahtuu toiminta ryhmillä. Selvensikin ihan hyvin... Ei sitten mitään.Eipä ole kuulunut. Kohtahan se virka-aikakin loppuu ja kahvitaukohan voi olla nyt menossa.