Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

Örfil

Guest
Määrittelisikö Jone "porvarin"?

Tulen esittämään vastakommentit, ne ovat jo valmiina sillä olin postaamassa niitä jo aiemmin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Muistaakseni kuntouttavaan työtoimintaan päästäkseen pitää olla työkuntoinen. Sakun jutuista jääny...
Lain mukaan siinä ei pitäisi olla täysin työkykyinen ja siksi tarvitsee kuntoutusta, mutta silti kunnat teettävät oikeita töitä -> ei tarvitse palkata oikeita työläisiä ja työttömyyskorvausosuutta ei tarvitse maksaa.

Örfil

Guest
Virtain kunnan sivulta:

Kuntoutusyksikössä päivätoiminta Sateenkaaressa toiminta on ryhmämuotoista avointa päivätoimintaa, ohjelmallisia ryhmiä. Lisäksi hoitosuhteisiin perustuvaa itsenäisen toimeen tulemisen tukea asiakkaan ja perheen yksilöllisten tarpeiden mukaan perustuen asiakkaan hoito- ja kuntoutussuunnitelmaan. Sateenkaaren asiakkaaksi tullaan mielenterveystoimiston ohjauksella. Sateenkaaressa toteutetaan myös psykiatrista työkyvyn arviointia ja työkokeilua, joihin ohjaudutaan te-toimiston ja mielenterveysyksikön yhteispalavereiden kautta.
Alppu vois kertoa enemmän?

Örfil

Guest
Kuulostaa himmeältä, mutta kai sen voi noinkin ajatella.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kuulostaa himmeältä, mutta kait siinä joku tuollainen takana.

Mielenterveyspotilaita vahtimassa mieleltään järkkyneet orjat joita vuorostaan vahtii mielenterveyshoitaja.
Niin siis eikös noissa nyt ole kyse siitä, että niitä syrjäytyneitä/masentuneita työelämän ulkpuolelle jääneitä koitetaan vähän "läpsiä poskille ja potkia hereille", että oikeesti ihminen pystyy elämään ja tekemään työtä.Että ne nyhjöttävät saatai edes jollain tavalla liikkeelle ja "elämään" elämää. ja sitten kun vähän heräilee, niin herännyt koittaa potkia niitä vielä nukkuvia samalla hereille tyyliin, "kato mä tiijä, mä oon ollu tossa samassa jamassa".

Vai kästinkö nyt aivan vituralleen taas

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin siis eikös noissa nyt ole kyse siitä, että niitä syrjäytyneitä/masentuneita työelämän ulkpuolelle jääneitä koitetaan vähän "läpsiä poskille ja potkia hereille", että oikeesti ihminen pystyy elämään ja tekemään työtä.Että ne nyhjöttävät saatai edes jollain tavalla liikkeelle ja "elämään" elämää. ja sitten kun vähän heräilee, niin herännyt koittaa potkia niitä vielä nukkuvia samalla hereille tyyliin, "kato mä tiijä, mä oon ollu tossa samassa jamassa".

Vai kästinkö nyt aivan vituralleen taas
En tiedä. Vähän noin, kait.

Tuskin nyt tuolla sentään mielenterveyshoitajiksi laitettu työttömiä, mutta jotain virkkuurinkiä ja siivoamista varmaan.

Odotan kyllä edelleen sitä sähköpostia. Luulisi nyt vastaavan, tosin onhan tässä jo ruokatunti.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
En tiedä. Vähän noin, kait.

Tuskin nyt tuolla sentään mielenterveyshoitajiksi laitettu työttömiä, mutta jotain virkkuurinkiä ja siivoamista varmaan.

Odotan kyllä edelleen sitä sähköpostia. Luulisi nyt vastaavan, tosin onhan tässä jo ruokatunti.
Naureskelevat siellä postille ja kräkkäävät äijän osoitetta, "pannaas auto hakeen" :D:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
3) kohdan haastattelu käyty. Meni mielestäni erittäin hyvin. Hakijoita kahteen hommaan melko vähän eli 60. Oma työhistoria sopisi hommaan 100% ja uskon mahdollisuuksiin päästä ainakin seuraavaan teknisempään haastatteluun. (2-3 kutsutaan per homma) Kunpa tärppäisi, muuten tulee tukalat ajat...

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
3) kohdan haastattelu käyty. Meni mielestäni erittäin hyvin. Hakijoita kahteen hommaan melko vähän eli 60. Oma työhistoria sopisi hommaan 100% ja uskon mahdollisuuksiin päästä ainakin seuraavaan teknisempään haastatteluun. (2-3 kutsutaan per homma) Kunpa tärppäisi, muuten tulee tukalat ajat...
:thumbup:

oldez

Well-known member
Toivotaan parasta!

Örfil

Guest
Mua nyt hirvittää Nomin puolesta että mikä tuo "tekninen haastattelu" on? Sähköiskuja kiveksille, peukaloruuvi, kynsien kiskontaa :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eipä ole kuulunut. Kohtahan se virka-aikakin loppuu ja kahvitaukohan voi olla nyt menossa.
Vastaus tuli. Toimenkuvaan kuuluu sekä mielenterveyskuntoutujien että kuntouttavassa työtoiminnassa olevien kaitseminen. Samassa tilassa, mutta eri päivinä tapahtuu toiminta ryhmillä. Selvensikin ihan hyvin... Ei sitten mitään.