Okei avaanpa sanaisen arkkuni minäkin.
En varmasti kaipaa Kyllöstä, ainakaan aluksi. Korvaajalla on toki kaikkein suurin merkitys, ja kuka ikinä (Onko tämä Tuominen varma?) Kyllöstä seuraa, niin toivon että hän pystyy olemaan oma itsensä, eikä rupea "matkimaan" Kyllöstä, sillä silloin mennään todella alas.
Sanotaan, että tuossa pari vuotta sitten minäkin pidin Kyllöstä viihdyttävänä selostajana. Pidänpä jopa vieläkin sen verran, että menneiltä "Kyllönen Äänessä"-sivuilta tuli kotikoneelle kopioitu pari helmeä, jotka sittemmin pääsivät windosin ääniksi (aloitus, lopetus, jne...
).
Mutta. Luulisin, että enemmistö meistä haluaa kuitenkin seurata itse kisan tapahtumia, eikä Kyllösen toilailuja. Jos katsojaluvut tippuvat, niin sille ei voi mitään, se on sen ajan ongelma. Nyt kun on siis mahdollisuus, että saamme toisen selostajan, joka mahdollisesti keskittyisi myös muiden kuljettajien tulosten/tilanteen seuraamiseen, niin ei siinä minun mielestä mitään pahaa ole.
Tokikaan en halua mitään tosikkoselostajaa, mutta ilman että annamme mahdollisuuden jollekin toiselle, niin emme koskaan saa tietää, voisiko formuloista saada enemmänkin irti, kuin
9 litraa sekunnissa.
Mainittakoon vielä, että minä olen seurannut formuloita vain Kyllösen aikakaudella, mutta voisin veikata, että kuten muutkin asiat myös selostustyö on kehittynyt, joten suoraa vertausta ei voida tehdä "vanhoihin huonoihin(?) aikoihin".
------------------
Kyllä kai tätä vielä neljännenkin vuoden jaksaa...
------------------