1. Mitä vittua?Häpeä uskovaisperheen Kyllönen ja Mika Häkkinen Dannyn kanssa kaveeramista. Danny Lipsanen tuhosi Suomen legendaarisimman ja yhen kauneimmista naisista eli Armi Aavikon.
Eikös se tavallaan vaiettu et Danny tai joku muu ajo Armin alkoholistin tasolle. Ja lopultaha Armi kuoli sairaskohtaukseen.1. Mitä vittua?
Sama homma. Ei niissä Kyltsin hehkutuksissa ikinä tullut ajateltua, että sanoipas tuo kaveri taas typerästi vaan eläydyttiin mukana ja jälkeenpäin naureskeltiin hänen hölmöilyilleen.Hienoa kun Kyltsi hehkuttaa ja elätyy täysillä, ei siina pari pientä virhettä haitannut, ainakaan tällaiselle F1 gurulle. :thumbup:
Suomen legendaarisimpia selostajia Mertarannan ohella! Lajinsa selkeä ykkönen! Noi nykyiset pellet joista suurimman osan nimi ei ole edes jäänyt mieleen ei mahdu edes samalle asteikolle Kyllösen kanssa. Täysiä nollia joiden korvaaminen kenellä tahansa ei haittaisi yhtään.
Minä itse en ainakaan kuuntele selostajaa, jotta ymmärtäisin, mitä kisassa tapahtuu / kuulisin "uskomattomia faktoja". Kuuntelen selostusta, koska sillä pystytään nostamaan tunnelmaa. Ja sen puolen Kyllönen osaa. :thumbup:
Mun vasen saapaskin tietää formuloista enämpi kuin Kyllönen.:ahem:
Voi hyvänen aika, juuri sitä se ääliö ei osaa. Teennäistä paskaa. Ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.Minä itse en ainakaan kuuntele selostajaa, jotta ymmärtäisin, mitä kisassa tapahtuu / kuulisin "uskomattomia faktoja". Kuuntelen selostusta, koska sillä pystytään nostamaan tunnelmaa. Ja sen puolen Kyllönen osaa. :thumbup:
Juuripa näin.:ahem:Voi hyvänen aika, juuri sitä se ääliö ei osaa. Teennäistä paskaa. Ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.
Jos ymmärtää vähääkään formuloista niin Kyllösen kuunteleminen on kidutusta.
90-luvun selostukset meni vielä kun into oli Häkkisen aikaan Kollolla itsellään tallella. Häkkisen lopetettua loppui Kollonkin anti selostuskopissa.Loistava jätkä. Olen vastarannan kiiski - tiedän formuloista - rakastan Kyllöstä.
Mieletön intohimo ja hehku. Ei voi ku fiilistellä yhekstäkytluvun aamuöitä. Sanokaa mitä sanotte!
No et oo ainoa, vaikka virheitä tuli joka toisessa lauseessa niin silti niitä hehkutuksia ei tänä päivänä mikään voita - nykyään selostuspuoli ei tarjoa mitään elämyksiä eli sen show-puolen pitää tapahtua radalla. Ja jos radalla ei tapahdu mitään niin ounou. Silloin tuli katsottua kaikki warm-uppeja myöten, nykyään hyvä jos muutaman kisakierroksen jaksaa kärvistellä silloin tällöin.Mieletön intohimo ja hehku. Ei voi ku fiilistellä yhekstäkytluvun aamuöitä. Sanokaa mitä sanotte!
Siis Kyllönenhän on ottanut "persoonansa" Murray Walkerilta.Ei se oikeasti ole noin pihalla esittää vaan. Kun lukee brittiläisiä F1 foorumeita Murray Walker jakaa mielipiteitä aivan samalla tavalla.Parasta oli Kyllösen selostuksissa Keke ja hänen Matin maahan palauttaminenVoi hyvänen aika, juuri sitä se ääliö ei osaa. Teennäistä paskaa. Ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.
Jos ymmärtää vähääkään formuloista niin Kyllösen kuunteleminen on kidutusta.