Kyllösen 30-vuotinen Selostaja/Kommentaattoriura

de rong

Banned
Häpeä uskovaisperheen Kyllönen ja Mika Häkkinen Dannyn kanssa kaveeramista. Danny Lipsanen tuhosi Suomen legendaarisimman ja yhen kauneimmista naisista eli Armi Aavikon.

Läskipää

Well-known member
Toivottavaa olisi että Kyllösen selostaja/kommentaattoriura olisi totaalisesti lopussa!
Olisin tyytyväinen jos en enää ikinä kuulisi/näkisi asianomaista missään yhteydessä. Toinen samaan kastiin kuuluva ääliö on prinssieversti Timo T.A. Mikkonen.:thumbup:

de rong

Banned
Ihan legendahan Kyllönen on selostajana just "hiukan hölmömäisyytensä" takia. Toinen legenda oli Markku-Tee-se-itse-Kataja joka poistettiin kuvioista.

Juha Jokinen ei sopinu ollenkaan F1-selostajaksi.

Mickey

Well-known member
Hienoa kun Kyltsi hehkuttaa ja elätyy täysillä, ei siina pari pientä virhettä haitannut, ainakaan tällaiselle F1 gurulle. :thumbup:

|EdU|

Scuderia Ferrari
Sijainti
Järvenpää
Hienoa kun Kyltsi hehkuttaa ja elätyy täysillä, ei siina pari pientä virhettä haitannut, ainakaan tällaiselle F1 gurulle. :thumbup:
Sama homma. :) Ei niissä Kyltsin hehkutuksissa ikinä tullut ajateltua, että sanoipas tuo kaveri taas typerästi vaan eläydyttiin mukana ja jälkeenpäin naureskeltiin hänen hölmöilyilleen. :D

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Suomen legendaarisimpia selostajia Mertarannan ohella! Lajinsa selkeä ykkönen! Noi nykyiset pellet joista suurimman osan nimi ei ole edes jäänyt mieleen ei mahdu edes samalle asteikolle Kyllösen kanssa. Täysiä nollia joiden korvaaminen kenellä tahansa ei haittaisi yhtään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suomen legendaarisimpia selostajia Mertarannan ohella! Lajinsa selkeä ykkönen! Noi nykyiset pellet joista suurimman osan nimi ei ole edes jäänyt mieleen ei mahdu edes samalle asteikolle Kyllösen kanssa. Täysiä nollia joiden korvaaminen kenellä tahansa ei haittaisi yhtään.
:D:D:D:D

Mun vasen saapaskin tietää formuloista enämpi kuin Kyllönen.:ahem:

Murre

Well-known member
:D:D:D:D

Mun vasen saapaskin tietää formuloista enämpi kuin Kyllönen.:ahem:
Minä itse en ainakaan kuuntele selostajaa, jotta ymmärtäisin, mitä kisassa tapahtuu / kuulisin "uskomattomia faktoja". Kuuntelen selostusta, koska sillä pystytään nostamaan tunnelmaa. Ja sen puolen Kyllönen osaa. :thumbup:

Läskipää

Well-known member
Minä itse en ainakaan kuuntele selostajaa, jotta ymmärtäisin, mitä kisassa tapahtuu / kuulisin "uskomattomia faktoja". Kuuntelen selostusta, koska sillä pystytään nostamaan tunnelmaa. Ja sen puolen Kyllönen osaa. :thumbup:
Voi hyvänen aika, juuri sitä se ääliö ei osaa. Teennäistä paskaa. Ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.
Jos ymmärtää vähääkään formuloista niin Kyllösen kuunteleminen on kidutusta.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Loistava jätkä. Olen vastarannan kiiski - tiedän formuloista - rakastan Kyllöstä.

Mieletön intohimo ja hehku. Ei voi ku fiilistellä yhekstäkytluvun aamuöitä. Sanokaa mitä sanotte!

mjk

...
Loistava jätkä. Olen vastarannan kiiski - tiedän formuloista - rakastan Kyllöstä.

Mieletön intohimo ja hehku. Ei voi ku fiilistellä yhekstäkytluvun aamuöitä. Sanokaa mitä sanotte!
90-luvun selostukset meni vielä kun into oli Häkkisen aikaan Kollolla itsellään tallella. Häkkisen lopetettua loppui Kollonkin anti selostuskopissa.

mjs

Long easy right sumppuun
No et oo ainoa, vaikka virheitä tuli joka toisessa lauseessa niin silti niitä hehkutuksia ei tänä päivänä mikään voita - nykyään selostuspuoli ei tarjoa mitään elämyksiä eli sen show-puolen pitää tapahtua radalla. Ja jos radalla ei tapahdu mitään niin ounou. Silloin tuli katsottua kaikki warm-uppeja myöten, nykyään hyvä jos muutaman kisakierroksen jaksaa kärvistellä silloin tällöin.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Paras Matti Kyllösen hehkutus oli kyllä Hockenheimissa vuonna 2000. Kyltsi hehkutti silloin tälleen: Nyt vinkuu kumi kuumana kun Mika polkee!

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Voi hyvänen aika, juuri sitä se ääliö ei osaa. Teennäistä paskaa. Ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.
Jos ymmärtää vähääkään formuloista niin Kyllösen kuunteleminen on kidutusta.
Siis Kyllönenhän on ottanut "persoonansa" Murray Walkerilta.Ei se oikeasti ole noin pihalla esittää vaan.:eek: Kun lukee brittiläisiä F1 foorumeita Murray Walker jakaa mielipiteitä aivan samalla tavalla.Parasta oli Kyllösen selostuksissa Keke ja hänen Matin maahan palauttaminen:)

Viimeksi muokattu:

M1gu

Well-known member
Täysin samaa mieltä. Häkkisen lopettamisen jälkeen ei selostuksessa ole ollut samanlaista tunnelman luontia ja hehkutukset ovat tuntuneet väkinäisiltä, kun vertaa noihin "HÄKKINEN, HÄKKINEN!" -kiljahduksiin, joita kuunnellessa tuntuu että Kyltsi menee selostuskopin katosta läpi.