Kyllönen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otto Hokkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kyllönen?

• Joo \o/

Äänet: 63 59,4%
  • Ei

Äänet: 36 34,0%
  • EOS, ei osaa puhua

Äänet: 7 6,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    106
HÖYNÄ sanoi:
Ihan oikein. Eiköhän Kyllösen ahne nilkki tiennyt mitä tuleman pitää. Onneksi se ääliö ei ainakaan vielä alkukaudesta pilaa MAX:n näyttämiä kisoja.:thumbdown

Ruutulipun lopettaminen johtuu todennäköisesti siitä että ei voi olla yhtä aikaa Tv-kakkosella ja pahimmalla kilpailijalla. Aikataulutkin voivat tuoda oman osansa. Ahneudesta olisi kiva kuulla että miten se on ilmentynyt?

öö ruz sanoi:
Ruutulipun lopettaminen johtuu todennäköisesti siitä että ei voi olla yhtä aikaa Tv-kakkosella ja pahimmalla kilpailijalla. Aikataulutkin voivat tuoda oman osansa. Ahneudesta olisi kiva kuulla että miten se on ilmentynyt?

Ihan vaan siten että yritti raapia firmallaan rahat yleltä ja itse "selostus"-hommilla maikkarilta.

HÖYNÄ sanoi:
Ihan vaan siten että yritti raapia firmallaan rahat yleltä ja itse "selostus"-hommilla maikkarilta.
Ai "yritti":confused: Eiköhän hän tiennyt sopimuksensa luonteesta jo sen tekohetkellä eikä vasta päätettyään lähteä Maikkarille selostajaksi.. Ehkä Ruutulippu palaa Kolmosen ohjelmistoon Motor Forumin tilalle?

kouvotsvoni sanoi:
Ai "yritti":confused: Eiköhän hän tiennyt sopimuksensa luonteesta jo sen tekohetkellä eikä vasta päätettyään lähteä Maikkarille selostajaksi.. Ehkä Ruutulippu palaa Kolmosen ohjelmistoon Motor Forumin tilalle?
Nyt alkaa kupletin juoni paljastua. Kyllönen onkin firmoinensa palkattu tekemään koostelähetyksen lisäksi myös Ruutulippua kolmoselle. Tuntuikin oudolta, että Matti osallistuisi vain jälkilähetykseen. Kyseessä voi siis olla isompi diili Crea Sportin kanssa.

Viimeksi muokattu:
poko sanoi:
Palautetta vaan maikkarille ja Kyllönen myös MAXIN lähetyksiin :thumbup:
Kyllä pistän palautetta että Kyllöstä EI SAA MISSÄÄN tapauksessa päästää pilaamaan suoraa lähetystä.:ahem:

T. Salama sanoi:
Nyt alkaa kupletin juoni paljastua. Kyllönen onkin firmoinensa palkattu tekemään koostelähetyksen lisäksi myös Ruutulippua kolmoselle. Tuntuikin oudolta, että Matti osallistuisi vain jälkilähetykseen. Kyseessä voi siis olla isompi diili Crea Sportin kanssa.

Voi ei. Lisää huonoja uutisia. :dunno:

Pietarinkadun Oilers Go Go esittää arkistojen aarteet:

Matti varikolla (mp3, 3:14)
Keken ajokoulu (mp3, 4:54)

Matti & Keke kehiin!

Miten on mahdollista, ettei suuri ja mahtava Maikkari saa Mattia & Kekeä mahtumaan samaan paikan päällä kilparadalla sijaitsevaan selostuskoppiin ja samoihin lähetyksiin, samalle kanavalle kaikkien aikojen suomalaiskaudella? Kysyn vaan.

Suomen Huippu sanoi:
Pietarinkadun Oilers Go Go esittää arkistojen aarteet:

Matti varikolla (mp3, 3:14)
Keken ajokoulu (mp3, 4:54)

Matti & Keke kehiin!

Miten on mahdollista, ettei suuri ja mahtava Maikkari saa Mattia & Kekeä mahtumaan samaan paikan päällä kilparadalla sijaitsevaan selostuskoppiin ja samoihin lähetyksiin, samalle kanavalle kaikkien aikojen suomalaiskaudella? Kysyn vaan.

Ei hitto, mahtavia :D

Ei helvetti miten rasittava tuo Kyllönen nykyään on, seniili äijä, jolla ei ole mitään hajua kisan kulusta edes koosteessa?

Miten se on mahdollista ku kaverilla on pari kolme tuntia aikaa heittää selostukset siihen koosteeseen, niin ne on silti mitä sattuu? Väri sokee pelle, jolle ruudut tuottaa suurta hämmästystä :jaska: :nope:

Eilinen esitys oli aika jäätävä. :jaska:

Onneksi on Speed.tv

Misa1 sanoi:
Ei helvetti miten rasittava tuo Kyllönen nykyään on, seniili äijä, jolla ei ole mitään hajua kisan kulusta edes koosteessa?

Miten se on mahdollista ku kaverilla on pari kolme tuntia aikaa heittää selostukset siihen koosteeseen, niin ne on silti mitä sattuu? Väri sokee pelle, jolle ruudut tuottaa suurta hämmästystä :jaska: :nope:

Öö, tota kyl mä luulen, että se selostus purkitetaan ihan livenä.

AJ sanoi:
Öö, tota kyl mä luulen, että se selostus purkitetaan ihan livenä.
Eikä ne voi kaikkea Kollon sanomaa leikata pois. Muuten ei olisi koko selostusta.

Vois vaikka lyödä vetoa, niin piakkoin Kollo on myös max:lla...;)