Shämito
Well-known member
Onko missään kuvia tästä autosta? Vaikka nyt ei pahemmin aiheeseen liitykkään.Eikä kovin fiksu. Klienhän törmäili ja keulaan sijoitettu timantti hävisi.
Onko missään kuvia tästä autosta? Vaikka nyt ei pahemmin aiheeseen liitykkään.Eikä kovin fiksu. Klienhän törmäili ja keulaan sijoitettu timantti hävisi.
Onko missään kuvia tästä autosta? Vaikka nyt ei pahemmin aiheeseen liitykkään.
Siis Arain pottaanhan saa niitä lisäpalikoitya erikseen. Ei se itse kypärän malli ole vaihtunut, vaan ne lisukkeet.Onhan noi nyt erilaiset. Monacon kypärässä on päällä edessä 2 ilmanottoaukkoa kun peruskypärässä on 3 ja Monacon mallissa ei ole takaspoileria, ainoastaan 2 ilmanpoistoaukkoa.
En ole varma kuinka kiinnostavaa jotku kypärien mallien vaihtumiset oikeasti ovat tai ilmanottoaukkojen määrät, mutta olen vahvasti sitä mieltä että Lewisin Monacon potta on eri mallia kuin muissa kisoissa käytetty.
Luin jostain, että tuo on jonkin suunnittelukilpailun tulos ja voittaja oli itävaltalainen (ei britti, kuten voisi äkkiseltään olettaa).Heheh, Jenssonilla on taas "Silverstone Special" väritys, tällä kertaa aika loistava mun mielestä
Miksköhän Barrichellon kypärä oli taas Silverstonessa Brawnin väreissä?Noi Brawnin kuskien potat kyllä kauhistuttavat. Jensonilla oli ehkä sirkuksen tyylikkäin kypärä ensimmäiset yhdeksän kautta mutta nyt meni sitten vaihtamaan tuohon ällöttävään kellertävä-musta -muottiin. Rubensilla oli sama alussa, mutta onneksi brassi otti tuon originalin takaisin Barcelonan kisaan.
Tätä vuotta tarkoitin. Ok. Mikähän tähän sitten oli syynä. Odotin vain kun tähänkin asti on ollut. PettymysJos tätä vuotta tarkoitat, niin tänä vuonna ei mitään isompaa specialia potassa ollut. (?)
Sanoit näin silloin Monacon kisan aikoihin:öö?
kyllä minun muistaakseni kimillä oli erikoiskypärä, taisi olla vain todella pieniä yksityiskohtia erilailla kun vertasin australian kypärään
tai no, en tiedä onko erikoismaalaus oikea sana sille, mutta niitä koukeroita on vähemmän piaggio aero logon lähettyvillä, ja alhaalla on myös pieniä modeja`?
Että varmaan sillä on sitten ollut Monaco-väritys.Onkos Kimillä taas erilainen kypärä?
Monacon kunniaksi varmaan, mutta melkoisen valkoinen se on taas
Komea on
joo, mutta en ollut kiinnittänyt tarkempaa huomiota kimin kypärään silloin, luulin että hän ajoi sillä kypärällä, jolla hän kai testasi alkuvuodesta, mikä oli takaa valkoinen (siihen nähden olisikin ollut iso ero :thumbup: )Sanoit näin silloin Monacon kisan aikoihin:
Että varmaan sillä on sitten ollut Monaco-väritys.