Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Aloitetaas täällä kauden kypärä keskustelut, kun aihe on lähtenyt jo käyntiin Kimin kypärästä toisen otsikon alla. Yllättävän pelkistetty design kyllä Kimillä, jos siis on lopullinen versio.
Eiköhän siihen mainokset tule vähintään, jos ei muuten isommin muutu. Sponssit on kyllä lähinnä pakollisia ja elinehto ainakin tässä lajissa, eikä turhia.Mahtavan värinen potta. Toivottavasti pysyy samanlaisena ilman turhia sponsoreita.
Mitenkäs muuten, onko kypäräsponssit henkilökohtaisia vai tallin määräämiä? Kimillä ei varmaan välttämätöntä tarvetta ole älyttömästi näitä omia sponsseja kypäräänsä viritellä.Eiköhän siihen mainokset tule vähintään, jos ei muuten isommin muutu. Sponssit on kyllä lähinnä pakollisia ja elinehto ainakin tässä lajissa, eikä turhia.
Sekä että. Enimmäkseen tallin.Mitenkäs muuten, onko kypäräsponssit henkilökohtaisia vai tallin määräämiä?
Eikös Räikkösen kypärä ole ainakin vuodesta 2006 lähtien ollut matta?Toisella foorumilla huomasivat, että kypärän maalaus on matta, mitä ei ilmeisesti ole kovin useasti F1-kypärissä ollut.
Heidfeld, Klien, Fisico, Kimi itse,.. Muita?Toisella foorumilla huomasivat, että kypärän maalaus on matta, mitä ei ilmeisesti ole kovin useasti F1-kypärissä ollut.
Voi tätä ironian tajua.Eikös Räikkösen kypärä ole ainakin vuodesta 2006 lähtien ollut matta?
Tässä näkyy vähän paremmin ylhäältä:Ainakin tuosta kuvasta näkyy klassinen iceman-logo pilkottavan
Ei ole.Vai oliko tuokin ironiaa...
No niin, onhan se Iceman-logokin mukana. Ensimmäisistä kuvista näytti ettei ole sitä eikä päälakikuviota.Ja tässä vielä kypärä takaa:
Ne on kyllä siistejä noi nascar-numerot. Toivottavasti formuloihin saataisiin kiinteät numerot.Numeron designissa näyttäisi olevan jotain NASCAR-reissulta tarttunutta.
No kyllä mulla ainakin päällimmäisenä mielessä on jokaiselta noilta kuskeilta kiiltävä potta. Mut matta on hyvä juttu niin näkyy värit eikä turhaa kiiltoa..Heidfeld, Klien, Fisico, Kimi itse,.. Muita?