Kypärät 2012

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Kuskikohtaisia numeroita en F1:een halua. Vanhana jääränä mielummin tallikohtaiset. Mutta olennaisempana muutoksena haluaisin niistä selvästä näkyvämmät. Toivottavasti sitten matalampien keulojen myötä numerot laitetaan riittävän eteen.
Itsekin haluaisin nimenomaan tallikohtaiset kiinteät numerot. Mutta numerojen tyyli voisi olla kuskikohtainen, tyyliin Red 5 a la Mansell. Kimin auton keulallakin sais olla samanlainen ysi kuin kypärässä.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Kuskikohtaisia numeroita en F1:een halua. Vanhana jääränä mielummin tallikohtaiset. Mutta olennaisempana muutoksena haluaisin niistä selvästä näkyvämmät. Toivottavasti sitten matalampien keulojen myötä numerot laitetaan riittävän eteen.
Hoksasin tämän tekstin.

Ei taida nyt näkyä numerot yhtään sen paremmin kuin aiemmin, vaikka sääntöjen puolesta on matalemmat keulat.. :tongue:

Harmi..
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615


Hamiltonin kypärä taitaa olla samanlainen kuin vimekaudella.


Mä kyllä tykkään Vettelin tyylistä maalauttaa kaikki kypärät eri värisiksi niin että peruskuviot on samat. Kypäriin tulee vaihtelua mutta ne kuitenkin tunnistaa aina Vetteliksi.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hoksasin tämän tekstin.

Ei taida nyt näkyä numerot yhtään sen paremmin kuin aiemmin, vaikka sääntöjen puolesta on matalemmat keulat.. :tongue:

Harmi..
Viittasin 2014 sääntöön. Mutta kyllä Ferrarilla näkyy paremmin nytkin.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Minua tuo Vettelin kypärärumba lähinnä ärsytti .
Tai ärsyttää. En usko että trendi mihinkään muuttuis.

Jos kerran joka kaudelle maalataan joku kymmenisen kypärää niin miksei niitä kaikkia maalais vaikka erilaisiksi.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Tai ärsyttää. En usko että trendi mihinkään muuttuis.

Jos kerran joka kaudelle maalataan joku kymmenisen kypärää niin miksei niitä kaikkia maalais vaikka erilaisiksi.
Noh mielestäni kypärän tyyli on osa persoonallisuutta . Toki nykyään varsinkin tallit sanelee paljolti tyylin (olettaisin näin ) , mutta on hienoa että edelleen jotkut kuskit pitävät kiinni kypärätyylistään. Itse ainakin arvostan sitä . Vettelin kypärät ovat turhan glittereitä .
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Giedo van der Gardella tavallaan hieno kypärä.







Vettelin "hienot ja persoonaaliset" kypärät puolestaan näyttää ihan samalta kuin lähes kenen tahansa nuoren Red Bull kuljettajan potta poislukien ne joilla on vain ja ainoastaan Red Bullin tölkin värit.
 
Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Giedo van der Gardella tavallaan hieno kypärä.
Vettelin "hienot ja persoonaaliset" kypärät puolestaan näyttää ihan samalta kuin lähes kenen tahansa nuoren Red Bull kuljettajan potta poislukien ne joilla on vain ja ainoastaan Red Bullin tölkin värit.
Gardella samaa tyyliä kypärässä , kuin heikillä .

Eikös webolla ole ollut aika pitkään pitkälti saman tyylinen rb henkinen kypärä vaikka siinä ei tölkin värejä olekkaan ?
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
On hieno tuommoinen sarjakuvatyylinen potta :thumbup:
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615


Vettel testaa tänään toistakin kypärää.

Giedolla tosiaan tosi nätti kypärä.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2215
Hulkilla komea potta. :thumbup:


Aikasemmin oli jo Di Restan kypärä, mutta tämä on 2012. Edelleen aika rauhaton ilmestys.


Vielä Force Indialta Bianchi. Varmaan kysynyt Di Restalta neuvoa maalarin valintaan. :rolleyes:


Vettelin joku versio ja Webberin 2012. Molemmilla ns. turvavisiiri.


de la Rosalla perinteinen ja tyylikäs vanhan liiton design. Taitaa olla alemman kuvan tarran perusteella 2010 kaudelta. Ilmeisesti testeissä saa ajaa vaikka vanha jofa päässä jos haluaa?

 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Hulkin ja Giedon potille :thumbup:

Giedolla on tosiaan Kovalaismainen potta, mutta noin "värittömänä" on minusta iskevämpi.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12604
Sijainti
Sivulla viisi
Ilman mitään suomalaislasejakin on pakko todeta, että molempien Lotus-kuskien kypärät näyttävät kyllä ihan huikean hienoilta tuolla mustan auton keskellä. :thumbup: Jotenkin paljon tyyllikkäämpiä kuin Petrovin ja Sennan vastaavat viime vuonna.
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Mä kyllä tykkään Vettelin tyylistä maalauttaa kaikki kypärät eri värisiksi niin että peruskuviot on samat. Kypäriin tulee vaihtelua mutta ne kuitenkin tunnistaa aina Vetteliksi.
En minä kyllä Vettelin kypäriä tunnistaisi saman kuskin kypäriksi. Itse pidin paljon Rubinhon "special edition" tyylistä, kuvio pysyi pääosin samana, väritys vain muuttui.
 

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
Hülkenbergillä muuten hieno, mutta mitä noi epämääräiset "reunat" tuossa kypärässä on? Ihan kuin Michael J. Fox olisi pistetty maalaamaan. Toinen komea on De La Rosalla. Yksinkertaisuus on kaunista. Inhoan noita nykypäivän koukeropaskaa.
 
Ylös