Mestarismies
Well-known member
Tänään harkoissa selostajat miettivät että onko Bellin kypärämallia kuskeilla käytössä niin juurikin Lotarin toisen kuskin päässä keikkuu tämmönen Bellin potta.
Belliähän käyttää seuraavat: Grosjean, Petrov, Vergne, Kartingkeijo, Crashtor, Senna sekä Perez. Ja tosiaan nyt tuuraaja D'Ambrosio.Tänään harkoissa selostajat miettivät että onko Bellin kypärämallia kuskeilla käytössä niin juurikin Lotarin toisen kuskin päässä keikkuu tämmönen Bellin potta.
Oli kyllä huvittavaa kuunneltavaa tuokin sekoilu. :alppu:Tänään harkoissa selostajat miettivät että onko Bellin kypärämallia kuskeilla käytössä niin juurikin Lotarin toisen kuskin päässä keikkuu tämmönen Bellin potta.
En keksinyt muuta kuin, että 50. kisa sitten kauden 2010 alun. :idea:Onko kellään tietoa mitä tukkimiehen kirjanpitoa tossa päälaella on?
50. kypärämalli juipilla käytössä, niin kuin jo yllä todettiin.Tuota mustakiikarin sekoilua itsekkin naureskelin. Eipä taida Vettelillä vielä ihan noin paljon niitä olla. Ehkä tuo on joku 50 v juhla malli. Kunnioittaa ehkä jotain tuttua tai sukulaista. Mikä vaan
Läpeensä dementoituneen Mustakiikarin möläytyksiä enemmän naurattaa Vettelin vaihtotahti näissä kypärämalleissa. Jokainen edellistä rumempi, ei mitään henkilökohtaista tavaramerkkiä missään, vain suuri korporaatiologo kaikissa. Tai en minä tiedä, ehkä tästä herra tullaan nimenomaisesti muistamaan.
Jos ei satu olemaan sokea niin saattaa nähdä, että Vettelillä on ollut koko uransa ajan jokaisessa kypärävärityksessään sama peruskuviointi (enkä tarkoita Red Bull-logoa) aivan kuten kellä tahansa muullakin kuskilla (Kimin suojelus mikälie merkki ja Alonson salamanuolet). Olen myös ihmetellyt aiemminkin, että miksi ei kypäriä voi maalata erivärisiksi ja teemaisiksi kun niitä kuitenkin kuluu kaudessa monta. Siitä on nimenomaan tullut Vettelin tavaramerkki.Läpeensä dementoituneen Mustakiikarin möläytyksiä enemmän naurattaa Vettelin vaihtotahti näissä kypärämalleissa. Jokainen edellistä rumempi, ei mitään henkilökohtaista tavaramerkkiä missään, vain suuri korporaatiologo kaikissa. Tai en minä tiedä, ehkä tästä herra tullaan nimenomaisesti muistamaan.
Tätä mäkin oon täällä koittanut selittää, mutta ei se ainakaan niille sokeammille tunnu menevän perille. kai ne on varustettu Mustakarin näkökyvyllä, eli kypäräää ei voi tunnistaa tietyn kuskin kypäräksi jos design ei ole yksinkertainen ja ollut tyyliin käytössä 10 vuotta muuttumattomana.Jos ei satu olemaan sokea niin saattaa nähdä, että Vettelillä on ollut koko uransa ajan jokaisessa kypärävärityksessään sama peruskuviointi (enkä tarkoita Red Bull-logoa) aivan kuten kellä tahansa muullakin kuskilla (Kimin suojelus mikälie merkki ja Alonson salamanuolet).
Mielestäni en ole sokea, mutta liian paljon Vettel muuttaa tyyliänsä. Pienet muuttuvat yksityskohdat voisivat olla jees, mutta jatkuva värisotku ei uppoa.Tätä mäkin oon täällä koittanut selittää, mutta ei se ainakaan niille sokeammille tunnu menevän perille. kai ne on varustettu Mustakarin näkökyvyllä, eli kypäräää ei voi tunnistaa tietyn kuskin kypäräksi jos design ei ole yksinkertainen ja ollut tyyliin käytössä 10 vuotta muuttumattomana.
Näin.Mielestäni en ole sokea, mutta liian paljon Vettel muuttaa tyyliänsä. Pienet muuttuvat yksityskohdat voisivat olla jees, mutta jatkuva värisotku ei uppoa.