Sitä oon itekki odotellu, ei pelkästä kypärästä kuvia löydy millään. GP-Update:n sivuilla jotain kuvia löytyy.Löytyiskö Bottaksen kypärästä kuvii mistään?
Oikeastaan ton olin kyllä jo nähnytkin, tässä viel ajokuva vasemmalta sivulta, mut niitä oikeita kypärän kuvia odotellessa... http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/432204_3186605820936_1139500804_33014332_1844742771_n.jpgSitä oon itekki odotellu, ei pelkästä kypärästä kuvia löydy millään. GP-Update:n sivuilla jotain kuvia löytyy.
http://photos.gpupdate.net/large/192871.jpg
Oho. Omaan kypäräänkin kyselin maalausta samasta firmasta. Ei tullut kuitenkaan valittua melkoisen kovan hinnan takia.Bottaksen kypärän maalauksesta vastaa näemmä:
http://www.evgraphics.fi/
Jep sama, hinnoittelu oli suoraan sanottuna sieltä ja syvältä....Oho. Omaan kypäräänkin kyselin maalausta samasta firmasta. Ei tullut kuitenkaan valittua melkoisen kovan hinnan takia.
Samasta firmasta tilasin oman Arai-sk5:sen vajaa pari vuotta sitten. Hinta oli erittäin kilpailukykyinen ja palvelu pelasi.Oho. Omaan kypäräänkin kyselin maalausta samasta firmasta. Ei tullut kuitenkaan valittua melkoisen kovan hinnan takia.
olenko ymmärtänyt oikein että hinta olisi 350€ luokkaa ja onko se sitten liikaa vai sopivasti?Samasta firmasta tilasin oman Arai-sk5:sen vajaa pari vuotta sitten. Hinta oli erittäin kilpailukykyinen ja palvelu pelasi.
Tuo on todella halpa hinta mistä tahansa kunnollisesta tyyppihyväksytystä kartingkypärästä. Itse aikanaan halusin juurikin tuon SK-5:sen sen omaan silmään SK-6:sta tyylikkään ulkomuodon + täydellisen istuvuuden vuoksi. Esim. veljeni maksoi Sparcon formula ( kartinghyväksytty) kypärästä yli 500. Samoin Arain SK-6 ja Bellin kartingkypärä maksoi järjestään yli 500, jopa 600. Näähän on täysin makuasiota mikä merkki sopii kellekin mutta jos saat Arain sk-5:sen 350€ hintaan niin en voi kuin suositella. Olen ollut omaani 100% tyytyväinen.olenko ymmärtänyt oikein että hinta olisi 350€ luokkaa ja onko se sitten liikaa vai sopivasti?
Samaa mieltä, noi on ihan kauheita! Sopis jollekin teinille kuka ajaa jotain piikkipyörää jossain pellollaSanoi säännöt mitä sanoi, typerän näköisiä molemmat, stilot ja simpsonit. Ei jatkoon. :thumbdown
Maalauksen hinnasta oli puhe, ei siis kypärän, jos sekoittui jossain vaiheessa.Tuo on todella halpa hinta mistä tahansa kunnollisesta tyyppihyväksytystä kartingkypärästä. Itse aikanaan halusin juurikin tuon SK-5:sen sen omaan silmään SK-6:sta tyylikkään ulkomuodon + täydellisen istuvuuden vuoksi. Esim. veljeni maksoi Sparcon formula ( kartinghyväksytty) kypärästä yli 500. Samoin Arain SK-6 ja Bellin kartingkypärä maksoi järjestään yli 500, jopa 600. Näähän on täysin makuasiota mikä merkki sopii kellekin mutta jos saat Arain sk-5:sen 350€ hintaan niin en voi kuin suositella. Olen ollut omaani 100% tyytyväinen.
evgraphicsilla 2-värinen perus-design maksoi (2010 kesällä) 350€ + rahdit molempiin suuntiinsa jos et pääse itse viemään.olenko ymmärtänyt oikein että hinta olisi 350€ luokkaa ja onko se sitten liikaa vai sopivasti?
Sitä tässä lähinnä tarkoitin. Ja jos et oo Uffen tuttuja, pyörii toimitusaika ehkä jossain 6-12kk ja hinnat ainakin tuplasti evg:hen. Tosin, onpa laatukin sitten ihan toista. Laatu maksaa.toisaalta uffe taitaa veloittaa reilusti enempi vielä kuin tuo ev, eli kaikki on kovin suhteellista....
Nojoo, näinhän se on, Uffen työnlaatu on kyllä hienoa.Sitä tässä lähinnä tarkoitin. Ja jos et oo Uffen tuttuja, pyörii toimitusaika ehkä jossain 6-12kk ja hinnat ainakin tuplasti evg:hen. Tosin, onpa laatukin sitten ihan toista. Laatu maksaa.
"Let your brother pass for the championship" ! :alppu:Nicolla liikaa keltaista. Tulee ihan Ralffi mieleen. :yuck: