Mitähän tuollainen "kuparikypärä" painaa verrattuna tavallisilla maaleilla toteutettuun kypärään, kun näyttää olevan tehty nuo logot ym. tekstitkin jonkinlaisena kohokuviona? Käsittääkseni erilaisten maalien välillä saattaa olla aika isojakin eroja painossa, ja ihan näin maalaisjärjellä ajateltuna luulisi että tuollainen metallipintaa imitoiva erikoismaali olisi sieltä painavammasta päästä. Lyhyissä vedoissahan tuolla ei liene niin suurta merkitystä jos kypärä muutaman gramman enemmän painaa mutta pitkässä kisassa sillä voi ollakin jo merkitystä, joten johtuisiko siitä että Vettel on käyttänyt tuota vain harjoituksissa?
Tämä tuli vaan mieleen kun muistelin että ainakin Schumi taisi viilata Schuberthin kanssa vuositolkulla noita kypäriä että saataisiin edes muutama gramma painosta pois ja kypärän aerodynaamiset ominaisuudet paremmaksi.