Itsekin ajoin crossia kahdella kypärällä ihan siitä syystä, että hikistä kypärää on sangen widuimaista vetää päähän.Ihan sellainen kysymys, että miksi kuljettajat tarvitsevat monta kypärää kauden aikana? Eikö yksi riitä?
Itsekin ajoin crossia kahdella kypärällä ihan siitä syystä, että hikistä kypärää on sangen widuimaista vetää päähän.Ihan sellainen kysymys, että miksi kuljettajat tarvitsevat monta kypärää kauden aikana? Eikö yksi riitä?
Minäkin olen tätä joka vuosi toistellut, että vaikka nuo vanhan liiton kypärät eivät ehkä aina niin näyttäviä olleetkaan niin niissä oli silti tyyliä. Ja ennen kaikkea minusta oli hienoa kun suurimmalla osalla kypärät pysyivät vuodesta toiseen samanlaisena. Minun mielestäni kypärä on kuljettajan henkilökohtainen juttu ja sen ei tarvitse millään tavalla sopia tallin värityksiin. Olisi hienoa kun joku nykykuskeistakin päätyisi tuollaiseen Hill-tyyliseen äärimmäisen yksinkertaiseen ratkaisuun. Bottas ja Hülkenberg taitavat olla nykykuskeista ne jotka ovat lähimpänä tätä "old-skool" tyyliä.Itse olen vanhan koulukunnan miehiä. Yksinkertainen on kaunista.
Häkkinen, Hill, Coulthard... Pesee nämä nykyään käytössä olevat viivasekamelskahässäkät satanolla.
On näitä arvostusta ansaitsevia kypärädesigneja nykykuskeillakin: Alonso, Button, Massa.. Siinäpä ne taisi ollakin. Muiden maalaukset onkin sitten vmp ja vaihtuvat niin tiuhaan ettei edes jää mieleen.Itse olen vanhan koulukunnan miehiä. Yksinkertainen on kaunista.
Häkkinen, Hill, Coulthard... Pesee nämä nykyään käytössä olevat viivasekamelskahässäkät satanolla.
Aika lähelle osuit, tuon kolhun tosin F1:n vauhdeissa saa monesti jo edessä ajavan auton "jätteistä" jos sattuu kiviä yms. lenteleen ...Kisoissa on mukana useampi (pari, kolme) mukana siitäkin syystä että jos se tippuu tai muuten saa "kolhun"
niin sitä ei enää käytetä...tippumisesta saattaa mennä pintajännitys eikä ole enää parhaimmillaan.
(tää on vaan mun visio asiasta, ei mikään asiantuntiJA lausunto)
No jos sykkeet on koko ajan jossakin VK2-MK seutuvilla, niin pistää se puhaltamaan parempikuntoisenkin.Lisäksi tuo Mossen kommentti hikisestä kypärästä lienee hyvinkin looginen, noissa saunamaisissa oloissa kun ajaa niin vaihtokypärä lienee aika hyvä olla
Joo ja kun miettii jotain Malesian hellettäkin jossa hiki virtaa ilman ratin vääntöäkinNo jos sykkeet on koko ajan jossakin VK2-MK seutuvilla, niin pistää se puhaltamaan parempikuntoisenkin.
Katsotaan nyt, että säilyykö edes sinne asti.Nyt on kyllä hieno kypärä Vettelillä. Sääli että tuskin vaan säilyy tuollaisena ekaa kisaa pidemmälle.
Samaa mieltä. Livenä tai ehkä telkkarissakin näyttää vielä paremmalta. Vaikea ottaa kuvaa noin kiiltävästä pinnasta ettei heijastele jostain. Luultavasti kromattu ennen maalausta.Nyt on kyllä hieno kypärä Vettelillä. Sääli että tuskin vaan säilyy tuollaisena ekaa kisaa pidemmälle.
Hyvä tapa häivyttää eri väristen osioiden rajausta. Ei ole nähtävästi parempiakaan ideoita monilla tullut mieleen. Hülkenberg tosin poikkeuksena, hänen kypärässään on keksitty hyvinkin persoonallinen rajaus eri väristen osioiden rajauksiin. Itse kyllä pidän piikkeejä ihan toimivana ratkaisuna, vaikka ne ei persoonallinen ratkaisu olekaan. Edustavat tämän hetken tyyliä. Kyllä se joskus ohi menee.Mikähän ihme villitys on nyt käyttää noita piikkejä. Todella rumia.
Olenko sokea ( vissiin ? ) En löydä kypärästä numeroa Olen tosin valvonut yön mutta... Eikös se pitäisi sielä olla. Kertokaa missä kohti se on ni minäkii löydän näillä silmilläDaniil Kvjatialle suunniteltu käsittääkseni 2 hieman eri väristä kypärädesignia tulevalle kaudelle.
Toivottavasti sait yös nukuttua. Ei sitä numeroa löydy vaikka kypärästä on lisääkin kuvia eri suunnista.Olenko sokea ( vissiin ? ) En löydä kypärästä numeroa Olen tosin valvonut yön mutta... Eikös se pitäisi sielä olla. Kertokaa missä kohti se on ni minäkii löydän näillä silmillä
justha mä kirjotin siihen et valvoin yön ? Eli en saanut nukuttua.Toivottavasti sait yös nukuttua. Ei sitä numeroa löydy vaikka kypärästä on lisääkin kuvia eri suunnista.
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/toro-kvya-helmet-2014-2-3-886x590.jpg
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/toro-kvya-helmet-2014-2-8-886x590.jpg
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/toro-kvya-helmet-2014-2-2-886x590.jpg
Makuja on monia eli tykätä ei tarvitse, mutta missään nimessähän tuo numero ei näytä itse piirretyltä vaan päinvastoin on erittäin ammattimaisen näköisesti toteutettu ja vieläpä vaativalla tyylillä.Kobayashin kypärä on sivulta katsottuna ihan asiallinen, mutta ilmeisesti itse piirtänyt numeron päälaelle.
Todellakin tyylikäs numero. Ihan kypärän parhaita osia. Ihan ok kokonaisuuskin, muttei todellakaan parasta Kobaa. Kobayashilla on yleensä ollut hienoja kypäriä, mutta noi poikkiraidat ei oikein miellytä, eikä tuota meinaa vielä ainakaan tunistaa Koban tyyliseksi.Makuja on monia eli tykätä ei tarvitse, mutta missään nimessähän tuo numero ei näytä itse piirretyltä vaan päinvastoin on erittäin ammattimaisen näköisesti toteutettu ja vieläpä vaativalla tyylillä.
Vaikka olenkin enemmän old-school-tyylin kannattajia niin minä tykkään kyllä muutenkin tuosta Kobayashin uusimmasta. Tosi tyylikkäät värit ja tuo kuvio poikkeaa edes hieman tuosta kovin yleiseksi käyneestä "piikki-linjasta". Erityisen paljon tykkään tuosta kukkakuviosta ja sen värityksestä joka näyttää hienolta mustalla pohjalla. Tuo numero on hienosti toteutettu mutta ehkä ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla sovi tuohon kypärän muuhun designiin. On hieman eri maailmasta tuollainen rosoinen tyyli. Mutta sanoisin silti että yksi parhaista kypäristä mitä tähän saakka on nähty.Todellakin tyylikäs numero. Ihan kypärän parhaita osia. Ihan ok kokonaisuuskin, muttei todellakaan parasta Kobaa.