Turboruuvi
Well-known member
Jos se on niin mehuissaan Mersu-powerista?
Miksi tulisi vielä uusi? Tallikaverilta ainakaan ei ole tulossa. Harmi sekin ettei kypärässä ole enää leuka- ja otsa-osan kuvioita jotka olivat seuranneet suurimmassa osassa designejä läpi koko uran. Kenenköhän etu tämän uusi sääntö mahtaa olla? Eiköhän ne special väritykset tue medianäkyvyyttä ja näin ollen lajillekin hyvä juttu. En ymmärrä miksi pitää ihan säännöillä määrätä koska kuljettajan on sopivaa vaihtaa kypäränsä väritystä. Saakohan tulenkestävät kalsarit vaihtaa joka kisaan.Kuljettajille kielto vaihtaa kypäräväritystä kauden aikana!
Vieläköhän Kimiltä tulee uusi väritys kypärään ennen kauden alkua?
Kyllähän ne poistuu ellei halua käyttää koko kauden sitä Monacospesiaalia.Sääli jos Monaco-spesiaalit poistuu
Kyllähän minä ajaisin koko kauden monacospesiaalilla. Ja olisin hyvinkin erilainen kuin muut kuskit jotka ajais yleiskypärällä. Kehuisin ennen joka kisaa, että mulla on Monacospesiaali, mutta sullapa ei ole, lällällää...Kyllähän ne poistuu ellei halua käyttää koko kauden sitä Monacospesiaalia.
Sponsorien tullessa/mennessä kesken kauden, autojen väritys on muuttunut. Ainakin himppasen.Mites muuten osaako joku sanoa, onko autojen väritysten muuttamiseen kauden aikana olemassa jotain rajoituksia? Onhan niitä muistaakseni joskus nähtykin (BAR tulee jostain syystä mieleen)?
Isoin rajoitus taitaa olla se, että tallin molempien autojen pitää olla samanvärisiä. BAR olisi halunnut ajattaa kahta eri tupakkiaskia samaan aikaan:Mites muuten osaako joku sanoa, onko autojen väritysten muuttamiseen kauden aikana olemassa jotain rajoituksia? Onhan niitä muistaakseni joskus nähtykin (BAR tulee jostain syystä mieleen)?
Voi ainakin todeta, että sponsorin tuote on tuotu niin hyvin esille, kuin mahdollista. Ei ole graafikot 'leikkineet' väreillä kuin joku kypärämaalari.^ Minä pidin ja pidän edelleen tuota toteutunutta vm. -99 BARia väritykseltään pirun tyylikkäänä.:thumbup:
Veikkaan, että jos kypäriin ei saa tehdä spessu-malleja niin haalarit ne vaihtuu sitten.Haalarit sen sijaan kai saa olla mitä sattuu, muistaakseni Villeneuve oli Luckies-väreissä ja Zonta/Salo sininen 555.