Kypärät 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mjs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin, kuten sanoin, arvostan sitä, että pitää saman designin läpi uran. Hill-esimerkissä, joka on siis kypäräväritys, josta kovasti tykkään olisi varmaankin pitänyt mainita, että arvostan myös perinteen jatkamista perheessä.

Lotuksen testikuski Davide Valsecchin kypärän väritys on ainakin erilainen. (kuva luultavasti 2012) Itse en tykkää ja eihän toikaan toimi jos siihen lätkii kasan mainoksia päälle.

Tässä Valsecchin uusi väritys. On varsin poikkeava ja erikoinen varsinkin edestä päin. Näyttää Predator-fanin tai jonkun muun skifistin suunnittelulta :)
s1_1.jpg

s1_1.jpg

:yuck: Karmein kypärä, mitä olen ikinä nähnyt. Pahempi kuin saman miehen edellinen hirvitys.

Joo ei kyllä mikään järin kaunis kypärä ole Valsecchilla mutta ihan mielenkiintoista että on päätynyt Stiloon. Mieleen F1-Stiloista tulee ainoastaan Sebastian Loebin testikypärä 2008.

On tuossa kypärässä vähän jotain Terminator tai Blade Runner -henkeä. Olisi kyllä teemasta hienommankin maalauksen saanut aikaan.

Itse pidän Valsecchin kypärästä, mutta ehkä nuo liekit olisi voinut jättää pois, koska nyt kypärässä on vähän liikaa kaikkea.

Itse pidän Valsecchin kypärästä, mutta ehkä nuo liekit olisi voinut jättää pois, koska nyt kypärässä on vähän liikaa kaikkea.

Kyllä voisi näyttää hyvälle ilman liekkiä ja Valsecchi-tekstiä. Niiden tilalla vain sama hiilikuitukuvio, mitä kypärässä on muualla.

van der Garden potta Malesiaan.
cate-pic-gard-sepa-2013-886x590.jpg

Omasta mielessä hirvein kypärä tällä kaudella. Ei vaan sytyä jotakin asiaa esittävät kuvat kypärissä.

van der Garden potta Malesiaan.
cate-pic-gard-sepa-2013-886x590.jpg

Omasta mielessä hirvein kypärä tällä kaudella. Ei vaan sytyä jotakin asiaa esittävät kuvat kypärissä.

En tainnut nähdä tuota "pottaa" muuten kertaakaan Malesian tv-kuvissa. Mutta ihan kiva tietää näin jälkikäteen :)

Tyylikkäimpänä eläinpottana säilyy siis edelleen tämä Eddie Irvinen 2000-02 käyttämä mestariteos:

Irvine%2002%20helmet.jpg

Romainin uusi potta (ainakin Bahrainiin):

db805dee6802c00fc3b23ce1204eb22c.jpg

89417ce87587fd4cf46220f9afe2bb15.jpg

af174c9c7f4977e0f9b9b02a816dc45d.jpg

Siisti väritys mun mielestä.