DSQ
Elossa
Sä olet ymmärtänyt omat kykysi väärin. Toisten ajatusten lukeminen ei lukeudu sun kykyihin.Sä olet ymmärtänyt tuon termin väärin. Ei se ole myötähäpeää kun itseään häpeilee.
Sä olet ymmärtänyt omat kykysi väärin. Toisten ajatusten lukeminen ei lukeudu sun kykyihin.Sä olet ymmärtänyt tuon termin väärin. Ei se ole myötähäpeää kun itseään häpeilee.
Enhän minä suinkaan ajatuksia lue, viestejä vain.Sä olet ymmärtänyt omat kykysi väärin. Toisten ajatusten lukeminen ei lukeudu sun kykyihin.
Joka tapauksessa sun ei kannattaisi luulla itsestäsi liikoja.Enhän minä suinkaan ajatuksia lue, viestejä vain.
Mikä mainio ohje!Joka tapauksessa sun ei kannattaisi luulla itsestäsi liikoja.
soiva peli
kisakiree
Palkokasvien osien inhaloiminen nasaalionteloihin on muotia.Jo riittää kyrsiviä nykiksiä jengillä...
Siihen nähden, että suo kyrsii tuo sanonta, käytät sitä aika usein.Vaiti.
Oletko nyt aivan varma? Toisaalta toisessa maailmassa kellonajalla ole hemmetin merkitystä järkevyyteen.. Ite tulin Just Tiksin Pinkusta! Toisessa maailmassa varmaan mietittään "Mitä helvettiä toi sössöttää" No aivan sama mulle oli aivan saakelin kreisijoraasmista ja bailaiusta ja yms yms NUORTEN beibien keskuudes.. Nyt öitä Sullekkin ihana Marssin AJ <3 <3Siihen nähden, että suo kyrsii tuo sanonta, käytät sitä aika usein.
Joni on ytimessä.Oletko nyt aivan varma? Toisaalta toisessa maailmassa kellonajalla ole hemmetin merkitystä järkevyyteen.. Ite tulin Just Tiksin Pinkusta! Toisessa maailmassa varmaan mietittään "Mitä helvettiä toi sössöttää" No aivan sama mulle oli aivan saakelin kreisijoraasmista ja bailaiusta ja yms yms NUORTEN beibien keskuudes.. Nyt öitä Sullekkin ihana Marssin AJ <3 <3
Tiääksää niinku "Men in Black" Voitas vetää uus oma trilogia tyylikkäämmin