kouvotsvoni
Banjottu
Tulipahan lopulta tämäkin perustettua. Niin onko tällä hetkellä kaikki mallillaan, vai pitäisikö jotain tehdä moderointi-linjaan tai muuhun? Ei ainakaan paljoa napinaa ole näkynyt.
Kannatetaan.. Jos nää parannusehotukset koskee nimenomaan foorumia eikä formuloita.No ehottamasti nyt ekana tulee mieleen olis "ilmaiset" avatarit. Enpä oo missään muissa foorumeissa törmännyt vielä vastaavaan. Noh kaipa me ollaan niin speciaaleja!
Mutta siinä mielessä valtavirrasta poikkeavaa moderointitoimintaa Kouvolta, että täytyy oikein kysellä, että mikä vois olla vituillaan! Oisit tyytyväinen jos kitinää ei kuulu!Tulipahan lopulta tämäkin perustettua. Niin onko tällä hetkellä kaikki mallillaan, vai pitäisikö jotain tehdä moderointi-linjaan tai muuhun? Ei ainakaan paljoa napinaa ole näkynyt.
Vastustan jyrkästi.:ahem:No ehottamasti nyt ekana tulee mieleen olis "ilmaiset" avatarit. Enpä oo missään muissa foorumeissa törmännyt vielä vastaavaan. Noh kaipa me ollaan niin speciaaleja!
Pakkotoisto.comissa on vastaavanlainen VIP-jäsenyys josta pitää maksaa että saa avataren yms.No ehottamasti nyt ekana tulee mieleen olis "ilmaiset" avatarit. Enpä oo missään muissa foorumeissa törmännyt vielä vastaavaan. Noh kaipa me ollaan niin speciaaleja!
Aina voi parantaa:frank: Hyvä vaan jos ei muuta mutinaa ole kuin tuo VIPin nimellinen hinta.Mutta siinä mielessä valtavirrasta poikkeavaa moderointitoimintaa Kouvolta, että täytyy oikein kysellä, että mikä vois olla vituillaan! Oisit tyytyväinen jos kitinää ei kuulu!
Itsekin olen pyöritellyt mielessä avatarin skaffaamista. Sopivaa ajankohtaa odotellessa...Mun mielestä nykyinen linja tän suhteen on hyvä. Jos haluaa avan niin maksakoon siitä. Itsekin teen saman kunhan vaan jaksan joskus...
Tässä yksi.Itsekin olen pyöritellyt mielessä avatarin skaffaamista. Sopivaa ajankohtaa odotellessa...
Viittisikö joku laittaa avatariin liittyvistä asioista linkin?
Itsellä on taas päinvastoin. En tykkää ollenkaan sellaisista "quotehirviöistä" joita syntyy useilla foorumeilla joissa lainauksen sisällä on 10 muuta lainausta.Mä en tykkää tän forumin useamman viestin lainausmahdollisuudesta. Vaikeakäyttöinen jos haluis tehdä viestiketjua jossa kaikille selviäis mihin aiempiin viesteihin vastaa. Monella muulla forumilla voi kätevästi lainata edelliset viestit siten että seuraava tulee jatkoksi samaan ketjuun "sisäkkäin", eikä erillisinä viesteinä kuten täällä. Selitys mahdollisesti aukeaa ainakin jos tietää mitä yritän selittää.
Kyseinen ominaisuus on jossakin vaiheessa poistettu. Ja ihan syystä.Itsellä on taas päinvastoin. En tykkää ollenkaan sellaisista "quotehirviöistä" joita syntyy useilla foorumeilla joissa lainauksen sisällä on 10 muuta lainausta.Skenejeesus sanoi:Mä en tykkää tän forumin useamman viestin lainausmahdollisuudesta. Vaikeakäyttöinen jos haluis tehdä viestiketjua jossa kaikille selviäis mihin aiempiin viesteihin vastaa. Monella muulla forumilla voi kätevästi lainata edelliset viestit siten että seuraava tulee jatkoksi samaan ketjuun "sisäkkäin", eikä erillisinä viesteinä kuten täällä. Selitys mahdollisesti aukeaa ainakin jos tietää mitä yritän selittää.
Erillisinä lainaukset pitävät viestit siistinä, vaikkakin se saattaa vaikeuttaa tunnistusta mitkä viestit kuuluvat samaan aiheeseen. Mutta voihan niitä aina merkitä jotenkin että ne jotka kuuluvat yhteen ja ne jotka eivät.
Ei lieneisi kovin vaikea toteuttaa. Kyllähän tuota itsekin kaipaisi vaihtelua välillä.Voisi olla ulkoasussa enemmän taustaväriehtoja kuin nykyinen valkoisen & vihreän täyttämä väripaletti.
Juu, pitää osata "koodata"Kyseinen ominaisuus on jossakin vaiheessa poistettu. Ja ihan syystä.
Toki tämä onnistuu "manuaalisesti".
Jos ominaisuuden voisi rajoittaa esim. 2-3 sisäkkäiseen quoteen voisi olla ihan hyvä.
Peesaan. Tämä multiquotesysteemi on paljon selkeämpi ja helppolukuisempi.Itsellä on taas päinvastoin. En tykkää ollenkaan sellaisista "quotehirviöistä" joita syntyy useilla foorumeilla joissa lainauksen sisällä on 10 muuta lainausta.
Itsehän pyrin höpisemään yhteen postiin vain yhtä asiaa, jolloin quotetkin käsittelee vain sitä yhtä asiaa. Jos toikissa on sitten joku muukin asia johon haluan kommentoida, niin tulee toinen posti.Erillisinä lainaukset pitävät viestit siistinä, vaikkakin se saattaa vaikeuttaa tunnistusta mitkä viestit kuuluvat samaan aiheeseen. Mutta voihan niitä aina merkitä jotenkin että ne jotka kuuluvat yhteen ja ne jotka eivät.
En kannata. Kirjoittajia tulisi ohjata mielummin siihen suuntaan, että lainataan tasan se lause, johon vastataan, tai pätkä, jos vastataan isompaan kokonaisuuteen (kuten minä tässä). Lainaus ei mielellään saisi olla pitempi kuin vastaus. Ja jos haluaa vastata kahteen eri viestiin, niin lainataan niitä sitten erikseen, eikä sisäkkäin.Mä en tykkää tän forumin useamman viestin lainausmahdollisuudesta. Vaikeakäyttöinen jos haluis tehdä viestiketjua jossa kaikille selviäis mihin aiempiin viesteihin vastaa. Monella muulla forumilla voi kätevästi lainata edelliset viestit siten että seuraava tulee jatkoksi samaan ketjuun "sisäkkäin", eikä erillisinä viesteinä kuten täällä. Selitys mahdollisesti aukeaa ainakin jos tietää mitä yritän selittää.