Kysymys hahmolle RacerX

Örfil

Guest
Ragen vieminen konditorioon on vähän sama kuin kuskas impon punaisten lyhtyjen kadulle.

Rahkatasku Lidlistä on ihan ok hälle. Ja mulle.
Mistäs päättelet ettei mulle leivonnaiset tai hyvä pulla kelpaa?

Eihän ne toki jokapäiväistä herkkua ole, mutta ei kai pidäkään?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mistäs päättelet ettei mulle leivonnaiset tai hyvä pulla kelpaa?

Eihän ne toki jokapäiväistä herkkua ole, mutta ei kai pidäkään?
No tuu sit muuten vaan kylään jos et autoa tuu hakemaan. Tarjoon pullakaffeet Torreviejan kirkonkylällä. :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ostakaa nyt joku tää pois kuleksimasta että saan mielenrauhan. Meinaten tämä on espanjalaiseksi autoksi tosi harvinaisuus kun on lommoton ja täydellisessä maalissa. Sääli jos sen joku hispaanialainen ostaa lommotettavaksi täkäläisessä liikenteessä. Pualipöhkönkin näkemä vahauksentarve johtuu vain pölykerroksesta. Kun ei täällä oo vielä tänä vuonna satanut, niin joka paikassa pölyää ja pöllyää :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Alicanteen kun lentää, niin se on meitin "paikallinen" kenttä. Kolmen vartin matka maksimissaan kun tulen sut hakemaan kentältä :)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Monessako pääkaupunkiin ton kolmen vartin aikana ehtii kahville?
Ei täs kerkee kyl ollenkaan. Asjast toiseen: Taas syksyllä tänne tultaessa Saksasta yhdellä istumalla Espanjaan asti. Auto ei pysähtynyt kuin tankkausten ja jokusen kusitauon takia. Keskinopeus 124 km/h vaikkei edes kaahattu lain.

burb

.
Onko sulla vielä se lamppuexceli?
Merkkaatko siihen valmiiksi burbin kohdalle että vessan peilikaapin loisteputki on noin vuoden ja kolmen viikon käytön jälkeen lopussa? Kiitti.
Ilmoitan sitten että mihin hintaan hommasin seuraavan, kunhan hommaan seuraavan.

Örfil

Guest
Rx asuu nykyään Intiassa ja sillä ei ole inttternettiä