En kannata! Ruupenit pysykööt! Siinä nimessä on hohtoa! Vastapainoksi McLarenin osuus tullee palkintoja jaettaessa kasvamaan......Finn75 sanoi:Kannatan ruupenien muuttamista laareneiksi.
Ei ne mihkään oikeasti vaihdu. Ruupeni on Ruupeni, vielä tulee tänäkin kautena kisa, jossa Rubens ajaa jonkun päällä ekassa kurvissa ja vie muutaman mukanaan.Finn75 sanoi:Kannatan ruupenien muuttamista laareneiksi.
Arvasinhan minä että sieltä jotain jäi puuttumaan...Sam.S.Walken sanoi:Kerrankin (pitkästä aikaa) Rubeneissa oli sopivasti haukkuja ja pilkkaa, mutta ei mennyt kuitenkaan yli niin , että olisivat kuulostaneet umpikännisen katkeralta vittuilulta.
että tämän kerran Ruubenien arvostelu:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mun mielestä on kuitenkin LIIAN roisia pistää poikkipuoleisesta kommentista Bandidosta kopistelemaan ovelleMisa1 sanoi:No niin, vähän kun laittaa poikkipuoleista kommenttia, niin potkitaan nilkoille!
Asiallista! :dunno:
Ai että Jones on hauska, onhan se huumoria huonokin huumori... banaaniuutiset by Ivan Puopolo ylellä on hauska, ruupeni ei ole hauska. Mutta makunsa kullakin, eihän siinä mitään.Jones sanoi:Mun mielestä on kuitenkin LIIAN roisia pistää poikkipuoleisesta kommentista Bandidosta kopistelemaan ovelle
Sitä paitsi mä RAKASTAN jarnaamista!:ahem:
Keep on good work, Misa1:thumbup:
Zara hei! Voisit miettiä missä menee hyvän ja huonon huumorin raja.formulastara sanoi:Ai että Jones on hauska, onhan se huumoria huonokin huumori... banaaniuutiset by Ivan Puopolo ylellä on hauska, ruupeni ei ole hauska. Mutta makunsa kullakin, eihän siinä mitään.
niinno, jos sun ajatus hauskasta oli tuo nimeltämanitsematon topicci, niin ei ihmekään että moinen kommentti...formulastara sanoi:Ai että Jones on hauska, onhan se huumoria huonokin huumori... banaaniuutiset by Ivan Puopolo ylellä on hauska, ruupeni ei ole hauska. Mutta makunsa kullakin, eihän siinä mitään.
formulastara keräs varmaan kamuiltaan ääniä tulevaan hymypoikapatsas -äänestykseen ala-asteen kevätjuhlaan.FO110K sanoi:niinno, jos sun ajatus hauskasta oli tuo nimeltämanitsematon topicci, niin ei ihmekään että moinen kommentti...
Jonesilta jälleen hyvät ruupenit, odotellaan jo seuraavia!:thumbup: