Hanu
Ulkomaan epeli
Lämpöhuolia talvellakin
En tyhmänä van täysin tietämättömänä kyselen seuraavanlaista asiaa:
Minulla on kotona oma serveri jossa iso mökki päällä.
Syystä tai toisesta myi kauppias ( se ovela kettu) minulle järjestelmän jossa kolme konetta ( Dellin erittäin hiljaisia) ja serverin joka huutaa!!!!!!!!!
Maksoin siis ehkä hieman extraa saadakseni Dellin hiljaiset ja nyt mulla on serveri joka pitää sellaista ääntä että koko talo raikuu.
Kysehän on siis sen tuulettimista.
No , rakensin sen päälle äänieristetyn mökin jolloin melu pieneni puoleen, eli olen lähes tyytyväinen ennenkuin tuli mieleen laittaa sinne sisään lämpömittari ja:55-60c°
KYSYMYS: Kuinka lämmin saa koneen sisällä olla ennen kuin kone vaurioituu??
Ironista että kun tein mökin tietsikalle niin nyt kuulen kuinka äänekäs printteri mulla on ( saman kauppiaan myymä) , Xerox Phaser 8400!!!Mitähän sille sitten tekis???
Kyllä meitä tietämättömiä on helppo huijata
Kiitos etukäteen vastauksistanne.
En tyhmänä van täysin tietämättömänä kyselen seuraavanlaista asiaa:
Minulla on kotona oma serveri jossa iso mökki päällä.
Syystä tai toisesta myi kauppias ( se ovela kettu) minulle järjestelmän jossa kolme konetta ( Dellin erittäin hiljaisia) ja serverin joka huutaa!!!!!!!!!
Maksoin siis ehkä hieman extraa saadakseni Dellin hiljaiset ja nyt mulla on serveri joka pitää sellaista ääntä että koko talo raikuu.
Kysehän on siis sen tuulettimista.
No , rakensin sen päälle äänieristetyn mökin jolloin melu pieneni puoleen, eli olen lähes tyytyväinen ennenkuin tuli mieleen laittaa sinne sisään lämpömittari ja:55-60c°
KYSYMYS: Kuinka lämmin saa koneen sisällä olla ennen kuin kone vaurioituu??
Ironista että kun tein mökin tietsikalle niin nyt kuulen kuinka äänekäs printteri mulla on ( saman kauppiaan myymä) , Xerox Phaser 8400!!!Mitähän sille sitten tekis???
Kyllä meitä tietämättömiä on helppo huijata
Kiitos etukäteen vastauksistanne.