Lätkäpolli

Kiinnostaako peli nimeltä jääkiekko?

• Äänestäjiä yhteensä
    51

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Ei sitten yhtään, moottoriurheilu, lentopallo ja futis vievät voiton.

Knoukka

Well-known member
Eipä kauheesti. Sen verta noita mömmönkisoja kattelin, että oon ehkä enemmän helpottunut kun Suomi tippui mitalipeleistä kuin harmistunut. Eipä tarvi enää miettiä, että pitäis olla kiinnostunut ja kattoa noita pelejä. Eli vaihtelevasti siellä vaihtelevamman alalaidalla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vaihdan vastaukseni. Vihaan lätkää.

Rakastan futista, siinä ei tartte pettyä arvokisoissa.

Ei vaiskaan kyl lätkä on silti parsain laji....

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tästäkin huolimatta, eiköhän nuo tule loputkin ottelut katsottua. Vituttaa kyllä ankarasti nyt ja tuntuu että vois unohtaa koko homman.. mutta kuten aina ennenkin, jääkiekko kiinnostaa oli siellä omia tahi ei.

Mangelo

Well-known member
Hirveesti harmittaa ku miljonäärit hävis miljonääreille.

Pobeda

Well-known member
Ennen kiinnosti vallan kovasti. Olen pantannut äänestystä ja ennakoinut vaihtoehtoa "Kiinnostaa - Vain jos Suomi pelaa". Nyt huomasin että tv ja Mertaranta huusivat vieressä mutta katselin vain toveittain. Vastasin siis "Ei kiinnosta - Yhdentekevä laji".

WebSlave

Trackman
Nyt huomasin että tv ja Mertaranta huusivat vieressä mutta katselin vain toveittain. Vastasin siis "Ei kiinnosta - Yhdentekevä laji".
F1-Forum se minullakin voiton vei. Kuuntelin, mutten katsellut kuin ajoittain. Sen verran Mertaranta kuitenkin tuossa vieressä pauhasi, että hengessä olin ihan mukavasti mukana ja tilanteen tasalla myös.