Lätkis uuteen nousuun! Toimenpide-ehdotukset tänne.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Lyökäämme viisaat päämme burbin kaljuun tyhmään päähän yhteen ja miettikäämme, miten saisimme F1-forumin kiistatta parhaan osaston entisaikojen kaltaiseen kukoistukseen. Ehdotukset suoritettavista toimista miettiköön kukin tahoillansa, tuoden valmiin ajatuksen tähän toikkiin ilmi muiden mietittäväksi. Harkinnan jälkeen suoritamme ehdotetut ja porukalla hyväksi mietityt toimet parhaan kykymme mukaan.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Pitkään mietittyäni tulin lopputulokseen, että lätkäkeskustelun tason parantamiskeinojen miettimistä suunnittelevan komitean perustamiseen tähtäävän työryhman perustaminen olisi saatava agendalle pikimmiten.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Maradonan ehdotus on hyvä mutta otetaas ensin ne markoj:n housut pois.
Ja sit tissikuvia olis kiva saada enämpi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Yritin soittaa modeille ja kysellä ideoita, mutta kun.




 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ihan ensin alkuun tänne vois laittaa sen kikkelikuvan, jonka burbi vetoamalla alaikäisyyteensä kukkahattuili pois vapaalta. Mua nääs kiinnostaa kikkelit. Ihan työn puolesta vaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voinks mä lähettää sulle kuvia mun omasta kikkelistä? Kikkelikuvien lähettely on mulle rakas harrastus.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Burbin voisi bannata, kun mainosbottina omakuvia sisältäviä saittejaan mainostelee.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mikäs nyt? Meikä ei postaa lätkäkeskusteluun muutamaan kuukauteen ja heti pukkaa kriisipalaveria ja heterouden pönkityskuvia.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Ehdotus: vaihdetaan salasana eikä kerrota sitä uutta KENELLEKÄÄN!
 
Ylös