Lainaisitko rappioalkoholistille 1000 euroa, jos hän pyytäisi?

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Lisäksi hän lupaisi maksaa sen takaisin vuodessa ja vielä 10% korolla. Se olis siis satanen ilmasta rahaa. Lainaisitko noilla ehdoilla?
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Missä polli?

Luulen että luottamukseni rappioalkoholistin lupauksiin olisi varsin heikko.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
No v*ttu en ois teidän rahoja hallunnutkaan! :mad:
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
On olemassa ihmisiä, joille lainaisin heidän sitä pyytäessään tuhat euroa, mutta yksikään rappioalkoholisti ei tähän joukkoon kuulu.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Epäluotettaville tyypeille en lainaa senttiäkään.
Voin joillakin reunaehdoilla antaa, mutta en missään nimessä lainaa. Sana "lainaaminen" on tuollaisissa tapauksissa turha. Mun kokemuksella niitä rahoja ei sen jälkeen nimittäin enää näy samoissa maisemissa mun lompakkoni kanssa. Oli ne "lainattuja" tai annettuja.

Jos joku epäluotettava tuttu pyytäisi rehellisesti, että annanko rahaa tarkoitukseen joka on mielestäni ok, niin saattaisin ääritapauksessa jopa antaa.

Mielummin siis rehellisesti antamalla, niin ei tarvitse "pettyä" myöhemmin tähän "lainaajaan".
Pääsääntöisesti kuitenkin ei myös tuohon antamiskohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Lainaisin.

Kyllä pitkätukkaisten mopopoikain kaverikerho hakee paatuneelta rappioholistiltakin tarvittaessa omat pois.
Vaikka eipä ylimääräisellä käsiparilla taida mitään tehdä. :thumbfh:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Tottakai lainaisin ja jos kaveri ei pystyisi vuoden päästä maksamaan takaisin, lainaisin toisenkin tonnin. Kunhan tyyppi lupaisi elää säästäväisesti.

Nyt täytyy kaikkien ymmärtää, että mikäli sille yhdelle hätään joutuneelle juipille ei lainaa, niin hetken päästä koko puiston kööri on rahapulassa. Se taas vaikuttaa suoraan meidän kaikkien talouteen ja jatkossa lähipuistossa kulkiessamme kukaan ei ottaisi todesta aloitteitamme ja meille NAURETTAISIIN.

Itse olen jo kovasti peloissani oman talouteni puolesta, kun en pari vuotta sitten lainannut yhdelle rehelliselle syntyperäiselle suomalaistoivolle bussilippurahaa. Oli menossa Viialaan ja lupasi VARMASTI maksaa takaisin, kun seuraavan kerran näemme.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Tottakai lainaisin ja jos kaveri ei pystyisi vuoden päästä maksamaan takaisin, lainaisin toisenkin tonnin. Kunhan tyyppi lupaisi elää säästäväisesti.

Nyt täytyy kaikkien ymmärtää, että mikäli sille yhdelle hätään joutuneelle juipille ei lainaa, niin hetken päästä koko puiston kööri on rahapulassa. Se taas vaikuttaa suoraan meidän kaikkien talouteen ja jatkossa lähipuistossa kulkiessamme kukaan ei ottaisi todesta aloitteitamme ja meille NAURETTAISIIN.

Itse olen jo kovasti peloissani oman talouteni puolesta, kun en pari vuotta sitten lainannut yhdelle rehelliselle syntyperäiselle suomalaistoivolle bussilippurahaa. Oli menossa Viialaan ja lupasi VARMASTI maksaa takaisin, kun seuraavan kerran näemme.
Erittäin hyvin kirjoitettu! :thumbup::ahem::cool:

Jos olisin pankkiiri, niin lainaisin mieluusti. Mutta en tietenkään omista rahoistani vaan tallettajien rahoista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vasta jouduin tosielämässä tämän kysymyksen äärelle. Lainaan pyydetty summa oli tasan puolet tästä mainitusta. En lopulta lainannut vaikka aluksi lupauduinkin.
 
Ylös